Finally!!

Idag började vi dagen med en god frukost tillsammans jag & pojkarna sen blev det dagis för dom ett par timmar till kl 13. Därefter har vi myst rundor här hemma, fikat med god bakelse och semla som jag köpte i stan tidigare idag, städat lite och jag har kört en massa tvätt! En behövlig hemmadag. 👍😊
 
Äntligen är det torsdag och alldeles strax kommer Micke hem, perfekt då middagen står på spisen & puttrar och är färdig när som helst. Blir spaghetti & köttfärssås med riven parmesan & sallad. 
 
kram!
Sugen på en god lunch idag då jag ätit mest nudlar till lunch tidigare i veckan :-) tycker nudlar är enkelt att ha till lunch på jobbet!
Lite H&M shopping!
Eftermiddagsfikat!
❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0