Sushi, vin & mys!!

Hade en mysig kväll igår med bästaste Martina. Blev en god sushimiddag med efterföljande vin & drinkar. Tack för en trevlig kväll hjärtat mitt!!❤❤

Va ledig igår & det var riktigt härligt efter att ha jobbat riktigt mycket den senaste tiden. Nu har vi hela familjen precis varit på Ica Maxi och handlat god mat inför kvällen och barnen har fått varsin liten godispåse och är hur nöjda som helst :-) Ikväll tänkte jag laga kyckling med ädelostsås och klyftpotatis i ugn och till det en god sallad. Sparar mina gotter tills senare ikväll, köpte lite goda ostbågar & godis!👌😊

Imorgon blir det jobb i skanör igen för mig men slutar inte så sent så hinner få ut en hel del av eftermiddagen tillsammans med familjen imorgon ändå. Mysigt att jobba där nere och man känner sig så hemma!

Det har regnat en hel del men nu verkar solen vilja komma fram igen, hoppas på det så vi kan röra oss lite mer utanför huset. kram på er!
Sushibåt:-)
Mitt fina sällskap!❤
Hann även med ett besök hemma hos Linda & hennes lilla söta Deniz i veckan. 💗💙
God fika!
Förra fredagen blev jag bjuden på goda scones av finaste Anna i Höllviken. ❤❤
Fick även en superfin och god rabarberdessert!
Anna fin som en sommardröm!💗

Sensommar!!

Tittar ut och klockan är strax efter 21 snåret & det är nästan helt mörkt utanför fönstren. Nu märker man att sommaren verkligen börjar lida mot sitt slut men jag hänger inte läpp över detta utan välkomnar gärna hösten. Tycker om hösten!   Rutiner sätts igång, mysigt att tända ljus om kvällarna, alla fina höstkläder & alla tv program sätter igång.

Imorgon är det premiär för Idol & efter att i början på sommaren ha träffat dom tre jurymedlemmarna är det lite extra kul att kolla på det. Träffade dom när dom va i Malmö på sin idolturné! Roligt att få en bild av offentliga personer i verkliga livet och jag hade en riktigt trevlig kväll! :)

Har jobbat idag & efter att jag slutat så kom min fina Anna hit på lite em fika. På kvällen blev det grillat & nu trycker jag i mig lite godis framför tvn:) gott!!!

Jobb hela veckan som kommer så nu blir det snart sängen för min del. Ha en fin start på den nya veckan!
Fina Anna<3
Födelsedagsbrunch/kalas hos Mickes bror Robin igår!! mums.
En mysig dag med våra fina vänner vid Sturup i veckan! En helt underbar miljö för barnen.<3

Hotellvistelse i Dk!

Vi bodde i måndags till tisdags över i Danmark på hotell Phoenix i närheten av mysiga Nyhavn. Ett jättefint hotell, blev välkomnade med jordgubbar och en flaska cava. Vi strosade runt på mysiga bakgator till ströget, på ströget och vi avnjöt en god lunch i Nyhavn. Blev goda wienerbröd, kaffe samt öl på Illums uteservering. På kvällen hittade vi även då en fin restaurang i Nyhavn nära hotellet där vi åt en jättegod middag. Mamma passade våra små pojkar!

Idag har jag jobbat och när jag kom hem fixade vi lunch och därefter blev det ett besök på leklandet. Såklart hur mycket folk som helst där en regnig dag som denna! Ikväll blir det kålpudding till middag här hemma och när barnen lagt sig, ngn bra film. ❤❤ Tycker det är mysigt med regnet denna dag.
Tur att jag och Sofie bokade in gårdagen för att ses över en mysig fika med barnen på Hallongården då det va uppehåll och soligt hela dagen igår.

Puss&kram
Blev fisk till huvudrätt
Kött till Micke
Glad och nöjd 😊
Vi lagade middag i Höllviken på tisdagen! Sallad.
Mysig dag med vännerna
Idag på leklandet!!

Dag i Höllviken!

Vi njuter på i sommarvärmen ... tyvärr åkte jag ju på öroninflammation i samband med min vaxpropp. Så har fått avstå från jobb & fått ta det lite lugnt då jag även fick feber i samband med detta. Det var iaf en enorm lättnad att bli av med vaxproppen och återigen få tillbaka hörseln på ena örat.

Igår va det en varm dag och vi spenderade vår dag i Höllviken tillsammans med Andreas, Lotta, Bobo & Milla! Vi badade, grillade korv på dagen & åt sushi på kvällen, jättemysigt. ❤

Pojkarna vaknade tidigt imorse och därav va de så trötta nu efter en lång & intensiv gårdag så nu tar dom sig en fm nap i soffan:) blir en lite senare lunch sen får vi se vad vi hittar på!
Glass i Gilsövs Läge

Stranden, poolen eller någon utflykt? Jag proppar i mig penicillin och försöker ta det så lugnt som möjligt mellan varven, dock inte det enklaste med pigga & rastlösa treåringar i huset:)