11 februari!

Det har varit sjukstuga hemma hos oss den senaste veckan. Micke va hemma med barnen igår och jag jobbade men kände mig inte helt kry men det fick gå, några alvedon och sen kände jag mig bättre framåt eftermiddagen. Jobbar idag och pojkarna är på förskolan och Micke är även han iväg och jobbar idag. Låt oss nu få vara friska lääänge!! 
 
Nu är jag ledig ons & tors, härligt ska det bli! Om inget händer och om inte någon blir sjuk skulle vi nog träffa våra vänner " grannar" imorgon på dagen, längesedan barnen lekte nu!  
 
Alla hjärtans dag på fredag och mysigt att det är just på en fredag!❤️ Bra avslutning på veckan.
 
kram kram 
Mysigt på Vellingeblomman igår med pappa!
❤️
Lätt snabb & en mkt uppskattad måndagsmiddag om man frågar dom små ☺️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0