Lugnet efter stormen!

Jovisst stormade det igår, Max & Theo undrade vad det var som knakade så, usch gillar inte när det blåser så mycket. Känns ju lite extra också när man bor såhär ute på landet & nära havet som vi gör. Fick plocka upp en krossad takpanna imorse, får se till att få upp en ny till helgen. 
 
Pojkarna är dagis och jag har nyss tagit en stor kopp kaffe, kollat lite på Nyhetsmorgon och ska strax åka iväg & plugga lite. Därefter tänkte jag ge mig ut & springa en runda. Måste komma igång igen, slarvat för mycket nu på sistone känner jag. 
 
I eftermiddag kommer mamma/mormor hit &jag har sagt till pojkarna att mormor ska hämta & dom blir alltid lika glada:-) fika & mys blir det alltså denna tisdags eftermiddag. 
 
Ser fram emot de kommande dagarna då jag ska träffa fina vänner i dagarna som kommer. 
 
Ha en toppenbra dag, 
/Gabby 
Mysig fm med mina pojkar i stallet igår💙
Tuff pojk som klappar den största hästen!:)
Blev pannkakslunch efter stallet!
Mysig läsning i stormen igår em!
Gårdagens middag, tacopaj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0