Ledig måndag!

Idag kör vi på en ledig måndag här hemma då det är stängt på dagis pga planeringsdag. Vi vaknade tidigt men strosar fortfarande runt i myskläder & pyjamas, ingen stress här inte. 
 
Blir en mysig frukost och sen får pojkarna följa med mig ut till stallet och hjälpa mig att fixa lite därute. Dom brukar tycka mest om att hjälpa till att sopa stallgången, sitta i traktorn och lägga upp hö:-)  
 
Till lunch har jag lovat mina små att dom ska få pannkakor. 
 
Helgen har varit mysig och i lördags hade vi våra vänner här på middag och barnen leker alltid lika fint tillsammans, vi märkte knappt av dom under hela kvällen då dom skötte sig så fint själva. 
Gjorde en gryta på fläskfilé, Africana 
Äppelpaj med vaniljsås till efterrätt.
Barnen fick korv m bröd<3
Va även & fodrade alla hästarna på kvällen! 
Vår frukost/lunch igår söndag!
 
Igår åkte vi till vår skog & gick runt där och tittade på alla olika saker, hittade diverse olika saker som fick följa med hem och killarna lekte på hinderbanan som finns där. Sen blev det varmchoklad här hemma. 🍁🍂🍁🍁🍂🍂
 
Klätterapan Max 💙
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0