Godmorgon helgen!

Godmorgon,

Äntligen fredag, veckans bästa dag är här och jag sitter just nu framför Nyhetsmorgon med frukosten och kaffet i högsta hugg. Riktigt höstigt ute idag och därför är det lite extra mysigt att sitta inne.

Pojkarna är en sväng på dagis då jag lite senare ska till skolan och lämna in lite hemuppgifter. Sen ska vi mysa hela eftermiddagen och jag har köpt ny lera till dom så det blir nog en hel del lekande med den skulle jag väl tro :-) ikväll får vi troligtvis besök av Martina som ska göra oss sällskap. Micke är borta i Gbg med jobbet men kommer hem imorgon igen.

Ska även dra på mig träningskläderna och ta mig ut på min härliga 7 km runda idag!!🏃

Stor kram och hoppas ni får en fin start på helgen!!
Våra finaste!<3
Måla måla :)
Perfekt middag till oss tre när pappan är borta!
Supermysig middag hos söta Marie förra fredagen med fina vänner!<3
Det bjöds på skaldjurstårta, plockmat , pajer m.m! Såå gott & trevligt.
Jag & Sofie!
Sofie hade gjort en god kaka!
Sofie med familj va här på fika förra helgen<3
Fika :)
Fika hos Linda i veckan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0