Veckans mitt!

Onsdag är här, en av veckans bästa dagar. Vi har det bra trots en väldigt seglivad och långdragen förkylning som inte riktigt vill ge med sig. Börjar tröttna rejält på det nu. Vill faktiskt komma igång med min träning på allvar! Känner att jag börjar få ont i ryggen & detta vet jag beror på att jag måste hålla igång för att må bra. 
 
Jag & pojkarna har varit ensamma i två dagar då pappa varit iväg med jobb. Vi hade förresten en jättemysig farsdag med lite paketöppning på morgonen då dom gav pappa varsitt paket med kallingar & strumpor :-) på eftermiddagen va vi bjudna på middag i Höllviken hos Mickes föräldrar. Vi fick en jättegod jordärtskockssoppa till förrätt. Kalkon med goda tillbehör & skånsk äppelkaka till efterrätt. Såå himla gott!
Nu ska jag ta fram mina böcker, dricka kaffe sen åka ut & pussa på hästarna. 
 
Ikväll tänkte jag laga kålpudding, ngt jag älskat sen jag va liten. Mitt största intresse förutom hästarna är verkligen mat/matlagning. Kan stå i köket alldeles för länge ibland :-) så blir det när man växte upp i en restaurangfamilj. Hoppas kunna överföra detta intresset till mina egna barn. 
 
Ha en bra lillördag mina vänner.
Våra finaste!
 
Pappa M present på farsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0