Barnledigt!

Helgen är fortfarande i full gång men blev tyvärr inte riktigt som planerat. I fredags skulle jag egentligen hem till min vän Ulrika tillsammans med andra fina vänner men eftersom jag haft feber & en brännande hals så fick jag avstå. Missade en god fisksoppa som Ulrika hade gjort & Sofies goda mjölkchokladpannacotta. Nästa gång ska jag vara frisk!!! 
 
Mamma passade barnen lör -sön & mycket pga att vi egentligen skulle på inflyttningsfest hos finaste Anna i stan men detta blev inte heller av men vi fick en mysig helg, lördagskväll här hemma och köpte hem ingredienser till raclette & fick ihop en riktigt god middag. Därefter blev det " Så mycket bättre" i soffan med gott godis. 
 
Söndagsmorgon & jag har varit i stallet och släppt ut alla hästarna, mockat & har nyss ätit frukost framför tv,n. Snart kommer mamma hit & lämnar älsklingarna och det blir en fortsatt lugn eftermiddag. 
 
Varma kramar från mig❤️
Älskar raclette! 
 
En god fika med fina Hanna i veckan!💗
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0