Gränden, bio & skanör!

Min goda middag i lördags.
Mitt hjärta & jag.
Natalie med världens sötaste tvillingtjejer!<3
Våra fina tvillingar!
Många fina ponnys!!=)
Till lunch gjorde Natalie en jättegod pastarätt & sen till mellis fick vi pannkakor, vilken lyx!! Så gott.
När vi hade lämnat pojkarna hos mamma i lördags åkte vi inom Vellingeblomman för en god lunch & blomjakt.
Vackra Vellingeblomman
I fredags tog jag en födelsedagsfika med min söta vän Linda som fyllde år & hennes lille söta pojk!<3
Lite glass i söndags! <3
 
 
Hej mina vänner! Vilken sommardag vi har haft idag, vi har myst ute och bara haft en lugn hemmadag jag & pojkarna. Varit i stallet, en sväng i skogen & varit på vår lekplats här vid oss! Till middag hjälpte dom mig att göra köttfärsbiffar som vi hade brunsås, lingonsylt och god färskpotatis till.
 
Efter kvällsbad blev det glass & läsning innan läggdags och hoppas på en lika fin & solig dag imorgon. I helgen hade vi lite egentid & passade då på att gå till Gränden med våra vänner Martina & Andy. Alltid lika god mat & man blir aldrig besviken. Det fullkomligen öste ner & eftersom Gränden är en uterestaurang, tänkte vi att det nog tyvärr va rätt så kört att få bord under tak men vi hade tur och fick ett bord långt in under tak. Efter restaurangbesöket hade vi bokat bio på Royal & såg Baksmällan3 och den var rolig & helt okej! En jättetrevlig kväll, tack goa vänner.
 
Igår höll jag pojkarna hemma från förskolan & åkte istället redan vid tiotiden ner till våra härliga vänner i skanör för en heldag där med lek, bus & fikor :) Max & Theo valde dessutom ut varsin tjej igår, haha ... så gulligt! Dom sötaste små tvillingtjejerna så det blir alldeles perfekt, hihi.<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0