Födelsedagskalas!!

 
I går firade vi mig här hemma på kvällen. Det var tillsammans med Mickes föräldrar & hans brödrar, mamma Claes & Jacob. Hade sådan tur med vädret så vi kunde sitta ute hela kvällen, underbart. Gjorde det lätt för mig och fixade en tacosbuffé med diverse olika tillbehör & till efterrätt hade jag gjort jordgubbspajer och vaniljglass till det. Fick jättefina presenter av alla! Tack så jättemycket.
 
Veckans första dag lider mot sitt slut och vi har haft en kanondag. Har fått fixat här hemma, börjat organisera alla foton som ligger lite överallt som nu ska in i fina fotoalbum. Fick ridit en härlig runda med hästen imorse & på eftermiddagen hade jag och pojkarna sällskap av mamma "mormor" och vi fikade och hade det mysigt.
 
Sitter & tittar på Lotta på Liseberg och kollar på lite shopping på nätet som vanligt:-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0