Bilder i mängder!

En tur till skogen, jag & killarna!
Förra torsdagen kom Micke hem med räkor & havskräftor från Gbg! Underbart va gott det är.
En dag på Almåsa! Mickes farmor & hennes man bjöd på lunch! Mysigt.
Den mysiga lilla stugan!
Pappa Micke svalkar sig med öl!
Det var ju så varmt den dagen så pojkarna badade i vattenspridaren hela tiden, så härligt att höra deras glada
skratt=)
Gott med fika & Coca cola ...mmm Max är dock lite sugen på ölen=)
Glass & bad hos farmor &farfar & lilla Filippa va på besök:)
I tisdags hade vi besök av Natalie & hennes söööta tjejer Selma & Siri! Bjöd på plättar:)
Tre fiiina tjejer!<3
Våra fina tvillingar, dubbel syn=)<3<3
Solning & mys här hemma igår med mitt hjärta!!<3
<3<3
Trött..så nu blir det godnattttt,,,,
 
Fredag imorrn & då ska jag träffa min vän Linda som dessutom fyller år dagen till ära:)
Kramkram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så härligt somriga bilder! Nu får gärna sommaren komma tillbaka!

Svar: Tack så mycket!! Ja nu vill vi ha tillbaka den soliga, varma sommaren:) Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en mysig helg! kram
Gabbylita

2013-06-14 @ 16:51:23
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0