Sommaronsdag❤

Fortsatt varmt & härligt väder & regnskurarna som sveper förbi är bara något vi verkligen behöver just nu då det varit exceptionellt varmt för att vara sverige. Bra för hästarna som får lite mer gräs att tugga på ute på sommarbetet!
 
Jobbar en del nu framöver men hinner ändå med att njuta och göra mysiga saker emellanåt. Har träffat min finaste Martina❤ för lite shopping, fika & en massa snack. Myser, solar och badar och snart har Micke semester igen!! 👌 
 
Den nya H&M katalogen damp idag ner i brevlådan & där har jag hittat mååånga fina saker till hösten vill jag säga. Bra basplagg! 
Blev den traditionella frukosten på EH! 
 
Min fina vän!!❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0