Marstrand!!❤

Hur har ni det? Här har vi det riktigt härligt. Vi njuter för fulla muggar uppe i Gbg på Marstrand hos mina kusiner. Så härligt att dom har lägenhet här, underbart ställe på sommaren. Barnen åker båt, fiskar krabbor äter godis och vi springer i affärer och badar och äter & dricker gott. Igår blev det en mysig eftermiddag när vi kom och på kvällen åkte vi ut med deras båt & hade packat med oss goda skaldjur, baguetter och god egengjord aioli & hade en fantastisk kväll på bergen. 
 
När jag sitter och skriver detta är Micke och min mosters man ute och dricker öl på en närliggande uteservering och barnen är ute på kajen med mina kusiner och jag och min kära moster ska snart bege oss mot poolen för ett dopp innan vi ska göra oss ordning inför kvällens restaurangbesök. Vill inte åka hem imorgon, ska nog också köpa en lägenhet här i framtiden:) Hoppas ni också får en mysig kväll!
 
KRAM
Godaste blåbärsbullarna från Bergs 
Igårkväll❤
Morbror & mannen 
Mysig liten butik
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0