Lata sommardagar!!!

Igår med finaste vovvarna hos mamma!
cyklarna fick också följa med igår!
söte!
<3
Skåre Hamn!
En mysig kväll hos Anna i förra veckan!
Anna<3
Så gott och trevligt!
 
 
Har haft ett par mysiga dagar med familjen, åkte ju på ett rejält virus i början på veckan men har nu gått på penicillin i någon dag och hoppas att jag blir bättre snart. Börjar känna mig lite bättre idag, tack och lov för det. Ingen hit att vara sjuk mitt i sommaren och inte heller på Mickes semester.
 
Igår åkte jag och pojkarna ner till mamma i skanör och myste och blev ompysslade hela långa dagen. Vi åt korv med bröd, proppade i oss en massa glass i stora lass, kakor och cyklade och gick ut med hundarna i omgångar. Kom lagom hem till middagsdags och då åt vi en liten variant av midsommarmat med sill, potatis, ostar och lite annat smått och gott;)
 
 
Idag va jag imorse och kollade till hästarna på sommarbetet sen slappade vi lite här hemma innan vi åkte till Bunkeflo, Afrika-parken. Tittade på de olika djuren och fikade, varmt som bara den va det där mitt inne i skogen. Innan vi åkte hem, åkte vi därför inom Skåre hamn och gick ner till stranden och doppade oss, härligt!
 
I magarna har vi nu god carbonara, barnen sover och vi sitter i soffan med varsitt glas rosé!
 
Ha en trevlig helg, kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0