Falsterbo Horse Show 2013

Sitter med ett glas rosé och mitt favoritsnacks cheese hearts och tittar på födelsedagsfirandet av kronprinsessan. Har varit i Fbo hela dagen tillsammans med min fina vän Josefine💗och mamma hängde också med. Blev en god lunch där och vi kollade på tävlingarna och fick pratat om allt mellan himmel & jord då det va ett helt år sen vi sågs sist. Josse har nämligen pluggat till polis i Umeå och är nu färdig!! Stolt över dig hjärtat. 
 
Det har varit kallt ute idag så det är riktigt mysigt att sitta här framför tvn med tända ljus och en varm filt. Ska upp tidigt imorgon och jobba så blir ett tidigt godnatt från mig här ikväll. 
 
kram på er!!!
Igår när jag hade jobbat va vi i Höllviken och badade hela dagen! Mysigt.
Hos Mickes farmor i Almåsa tidigare i veckan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0