Våffellunch med vänner!!


Imorse vaknade vi runt åtta - tiden och var pigga och utvilade. Dom sover så gott i sina stora sängar som dom fick av farmor & farfar i julklapp. Vi gjorde oss iordning och gick ner och åt frukost. Vid halv elva tiden kom våra vänner Sofie, Leon & Julian hit för att sen senare äta våffellunch med oss. Snacka om att barnen åt ...;-) Jag & Sofie hann ta en våffla mellan varven/ gräddningen - haha! Busungar. Efter maten lekte dom och var mätta & belåtna och vi mammor kunde sitta i soffan och prata lite och ta det lugnt över en kaffe.
 
Max & Theo är just nu inne i en övergångsperiod när det gäller dagvilan men idag efter att Sofie och hennes pojkar åkt hem ville dom sova så jag packade ner dom i vagnen och dom sov gott i en timme, sen väckte jag dom .. men dom hade nog gärna sovit längre men då hade dom varit vakna hela kvällen och det ville inte jag. Har varit ensam hemma med barnen ikväll då Micke är i Gbg & Uddevalla med jobb och kommer hem först imorgon kväll. Gjorde det lätt för mig ikväll och fixade lite köttbullar & makaroner till mig och grabbarna till middag.
 
Imorgon har vi den härliga fredagen här igen och jag ska starta den med att träffa min vän Hanna över en frukost i Lund.
 
Sov så gott mina vänner. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0