Påskbyn!

Igår hade vi en mysig dag. Först åkte jag och Theo till tandläkaren för ett litet besök och det var väl egentligen mest att dom tittade igenom hans tänder och efteråt fick han ett klistermärke och en tröja! Han var i alla fall jätteduktig och öppnade munnen fint. Mamma passade Max undertiden som vi var där. När vi kom hem åkte vi alla fyra till Vellingeblomman (Påskbyn) hur mysigt som helst och en massa roliga saker för barnen att titta på. Vi passade även på att ta en fika/lunch där. Åt en jättegod lasagne & barnen fick pannkakor.
 
Idag har vi varit hemma från dagis då vi alla tre, förutom pappa Micke är krassliga med en dunderförkylning & jag har även dragit på mig feber & halsont:/ trots den dumma förkylningen tog vi på oss alla tjocka ytterkläder och gick till skogen efter frukosten och spenderade vår förmiddag där i den härliga vårsolen!<3
 
Eftermiddagen har varit lugn och vi har lekt med lera, ritat lite & precis ätit mellis. Ikväll blir det en runda till hästarna sen ska jag lägga mig i soffan & ta det väldigt lugnt & lägga mig tidigt ikväll. Går ju inte direkt att lägga sig med dessa busungarna här hemma & vila upp sig..;-) bara till att glömma. Dom sov inte ens middag idag, trots att dom somnade sent igår & vaknade redan strax innan 06 imorse!!
 
 
Ska köpa hem lite vitaminer och MKT frukt ikväll och hoppas på att det dröjer länge innan nästa förkylning tränger sig på. Hoppas ni också fått njuta lite utav solkenet denna  lillördag! KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0