Mysig måndag!

Sötisar!!
Godingar!!
Lånade denna bilden av Hanna!
 
 
Då var helgen förbi och tyckte den gick lite extra fort denna veckan. I fredagskväll när Micke kom hem åkte jag in till stan för att möta upp min vän Hanna för ett restaurangbesök på Lemongrass. En mycket trevlig kväll med god mat & trevligt sällskap.
 
På lördagen hade vi en mysdag med besök i höllviken, semmel fika & Max & Theo fick sitt efterlängtade lördagsgodis för tredje gången i sitt liv...;-)
Söndagen gick åt till städning, storhandling, träning och middagsbesök av Mickes föräldrar som åt hemgjorda hamburgare här hemma tillsammans med oss.
 
Ny vecka och vi startade veckan med att åka hem till Hanna & hennes sötisar på fika/lunch!! Theo fick följa med & Max fick vara hemma med mormor men dom hade gjort en hel del kul saker dom också. Känns skönt att kunna sära på våra busar ibland eftersom dom är inne i en ganska så intensiv period just nu. Mysigt för dom båda två! Dom är dock verkligen som helan & halvan för dom saknar alltid varandra grymt mycket när dom är ifrån varandra;-)
 
Hanna hade fixat goda pannkakor, kakor & GOTT kaffe. Du är duktig på kaffe du vännen!
 
Fick båda pojkarna till att sova middag i sängarna sen när jag kom hem och dom sov i lite över en timmes tid. Resten av dagen höll vi oss inne då det var sånt trist väder ute.
 
Till middag gjorde jag en pestokycklinggryta med ris & sallad och den verkade vara populär av både barnen och Micke då allt tog slut, ett bra tecken.
 
Har nu tryckt i mig en skål naturell yoghurt med frusna hallon & blåbär. Försöker ju vara lite nyttig om vardagarna!
 
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Det är bara att sno ;)
puss o kram och tack för energin idag!!!

Svar: Va bra, då snor jag på...;-) Taack själv vännen. Sov så gott & krya på!! Puss&kram
Gabbylita

2013-02-18 @ 22:22:25
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Emmely

Duktig du är gumman!! Inspirerande måltider :)

Svar: Taack söta du!!!=)
Gabbylita

2013-02-19 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0