Hemska Sven!

Ja, Sven nu kan du allt ta & försvinna, ta dig långt härifrån är du snäll. Eftersom vi bor på landet omringade av hav och stora öppna fält har vi fått känna av dig lite extra denna gång.

Som tur är så är det ingenting som blivit förstört här hemma. Barnen är lämnade på dagis och jag har haft IUP - samtal ( utvecklingssamtal) med deras lärare om hur det går för våra pojkar på dagis. Det var ett bra möte och visst blir man lite stolt av att höra att dom gör goda resultat. Sen finns där ju klart saker vi också får jobba på lite extra men så är det ju alltid.

Har kommit igång med träningen, tog ett pass i början på veckan med min vän Lisa som är PT på 24 seven i Höllviken & hon la upp ett bra program till mig och det va verkligen såå roligt. Fick även lyxen att träffa henne där igår igen då vi tränade samtidigt & fick då ännu fler bra tips & råd. 👍

Vi va hos mamma i onsdags hela dagen & bakade, cyklade och hade en mysig heldag som avslutades med middag innan vi åkte hem. Såå mysigt att baka och kul när barnen kladdar och hjälper till 😁😃 men gott blev det!!

Ikväll blir med middag & show i stan så tills dess hoppas jag innerligt & väl att stormen har avtagit. Härliga helg, du är så välkommen!

Kramar
Baka baka baka.....:)
Smörrebröd till lunch 😋
jag med en utav 2 hundar...
Tokungar!
Jag & barnen startade morgonen med god gröt imorse! Kanel är ju bara såå gott..

Kommentarer
Postat av: Emmely

Ah kanel ar ju bara det godaste!!!! Kopte sjalv grot ris harom dagen :) Tankte byta fran havre gryn till ris gryn i morgon groten nu i december :)

Mysig ni har det <3 Ser verkligen underbart ut! Alskar juletid i Sverige! Finns inget battre an att mysa inomhus med bak, levande ljus och te!

Hoppas inget blev forstort i stormen och att alla ar ok <3

Svar: Mmm nu börjar det bli dags för risgrynsgröt!! Älskar det :)) kommer du till Sverige ngt framöver? kram fina😘
Gabbylita

2013-12-06 @ 12:17:20
Postat av: Emmely

Vi kommer i Februari! Fem dagar i Göteborg o sedan några dagar i Skanör :) Hade varit kul att ses någon gång!

Svar: Åh vad roligt!!! Ses gärna i skanör 👍😊 det måste vi styra upp! Puss & kram
Gabbylita

2013-12-11 @ 11:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0