Första advent!

En mysig helg har åter passerat och det blev en helg med mycket julkänsla, precis som det skall vara i dessa tider tycker jag. 
 
I fredags blev det en pizzakväll i soffan till Idol, kan inte riktigt förstå vad Kevin gör där men tyvärr är han ju nu med och kommer att slåss om finalplatsen. På lördagen blev det stallet, uttag av hästarna och sen åkte vi in till stan till Mickes farmor på lite julfika & tidig julklappsöppning då vi inte kommer träffas i jul. Pojkarna fick fina Pippi peruker och sagoböcker!
 
Vi köpte på vägen hem med oss barnens favorit chicken nuggets till middag. Senare på kvällen åkte Micke på fest hos en gammal vän, närmre bestämt en ölfest med egen hemgjord öl. Jag va hemma med barnen och när dom lagt sig tittade jag på "så mycket bättre" och åt lite god ost & vin!👌
Igår hade vi en jättemysig första advent, mormor kom hit och vi fikade och hon, jag & barnen åkte iväg och fick lite mysig julkänsla och tittade i fina gårdsbutiker här runtomkring. Blev Slättarpsgård, Fridhem gård & Almaregården. 
 
På kvällen blev det "premiär" för julkalendern och pojkarna fick öppna sin första lucka på adventskalendern. En bra helg helt enkelt! 
Första ljuset är tänt..
Almaregården
fridhems gård
Slättarps!!
Fika hos "gammelfarmor"
Vår lilla Pippi Theo ☺️
Och lille Pippi Max!☺️
Middag här hemma i tors med fam Näslund!
Söta Anna!
Fick en jättefin blomma!
En bild innan äppelpajen åkte in i ugnen.
Gjorde parmakyckling i balsamsås med tagliatelle!
Killarna hängde med mig & tog in hästarna i fredags.💙
Godaste pizzan jag ätit på länge, den i fredags!
Tacomiddagen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0