Annandag jul!

Vilken härlig sovmorgon jag fick nu imorse då pojkarna som ligger här bredvid mig i sängen sov ända tills 09.00 imorse. Klart man blir trött av en tuff helg med en massa festligheter:) 
 
I söndags firade vi jul hemma hos Mickes föräldrar tillsammans med min mamma & hennes man. Tomten kom och julklappar delades ut & det bjöds på god julmat! På måndag vid lunchtid packade vi in oss i bilen & körde upp till Gbg för att fira julafton hos mina kusiner. Vi har haft en lugn & mysig jul, ätit massa god mat, fått fina klappar och helt enkelt haft ett perfekt julfirande. Nu ska jag fixa frukost till oss sen ska vi åka ner mot skåne idag igen! 
Julmaten i söndags, alltid godast första gången!
Tomten kom förbi i söndags.
Jag & mamma.
Saffranspannacotta, gott👌
Uppe i Gbg 
God julfrukost på julafton.
Extra gott med frukost när man är många!
🎅🎁🎁🎁🎁🎄
Tomten kom igen :)🎅👍
Igår, juldagen här hemma på kvällen!
Löjromstoast!
Coq au vin
Godaste mandelmusslan!
Julfina Zigge
 

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

en sån härlig blogg :)

Svar: Tack så mycket:) kul att du gillar den!😊
Gabbylita

2014-01-21 @ 22:34:53
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0