Sushi, vin & mys!!

Hade en mysig kväll igår med bästaste Martina. Blev en god sushimiddag med efterföljande vin & drinkar. Tack för en trevlig kväll hjärtat mitt!!❤❤
 
Va ledig igår & det var riktigt härligt efter att ha jobbat riktigt mycket den senaste tiden. Nu har vi hela familjen precis varit på Ica Maxi och handlat god mat inför kvällen och barnen har fått varsin liten godispåse och är hur nöjda som helst :-) Ikväll tänkte jag laga kyckling med ädelostsås och klyftpotatis i ugn och till det en god sallad. Sparar mina gotter tills senare ikväll, köpte lite goda ostbågar & godis!👌😊 
 
Imorgon blir det jobb i skanör igen för mig men slutar inte så sent så hinner få ut en hel del av eftermiddagen tillsammans med familjen imorgon ändå. Mysigt att jobba där nere och man känner sig så hemma! 
 
Det har regnat en hel del men nu verkar solen vilja komma fram igen, hoppas på det så vi kan röra oss lite mer utanför huset. kram på er!
Sushibåt:-) 
Mitt fina sällskap!❤
Hann även med ett besök hemma hos Linda & hennes lilla söta Deniz i veckan. 💗💙
God fika!
Förra fredagen blev jag bjuden på goda scones av finaste Anna i Höllviken. ❤❤
Fick även en superfin och god rabarberdessert!
Anna fin som en sommardröm!💗
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0