Hotellvistelse i Dk!

Vi bodde i måndags till tisdags över i Danmark på hotell Phoenix i närheten av mysiga Nyhavn. Ett jättefint hotell, blev välkomnade med jordgubbar och en flaska cava. Vi strosade runt på mysiga bakgator till ströget, på ströget och vi avnjöt en god lunch i Nyhavn. Blev goda wienerbröd, kaffe samt öl på Illums uteservering. På kvällen hittade vi även då en fin restaurang i Nyhavn nära hotellet där vi åt en jättegod middag. Mamma passade våra små pojkar! 
 
Idag har jag jobbat och när jag kom hem fixade vi lunch och därefter blev det ett besök på leklandet. Såklart hur mycket folk som helst där en regnig dag som denna! Ikväll blir det kålpudding till middag här hemma och när barnen lagt sig, ngn bra film. ❤❤ Tycker det är mysigt med regnet denna dag. 
Tur att jag och Sofie bokade in gårdagen för att ses över en mysig fika med barnen på Hallongården då det va uppehåll och soligt hela dagen igår. 
 
Puss&kram
Min fina lunch i Nyhavn👌
Bästa fikan !!
Gott..
Hotellfrukosten
Min förrätt!! 
Blev fisk till huvudrätt 
Kött till Micke
Glad och nöjd 😊
Vi lagade middag i Höllviken på tisdagen! Sallad.
Mysig dag med vännerna
Idag på leklandet!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0