Dag i Höllviken!

Vi njuter på i sommarvärmen ... tyvärr åkte jag ju på öroninflammation i samband med min vaxpropp. Så har fått avstå från jobb & fått ta det lite lugnt då jag även fick feber i samband med detta. Det var iaf en enorm lättnad att bli av med vaxproppen och återigen få tillbaka hörseln på ena örat. 
 
Igår va det en varm dag och vi spenderade vår dag i Höllviken tillsammans med Andreas, Lotta, Bobo & Milla! Vi badade, grillade korv på dagen & åt sushi på kvällen, jättemysigt. ❤
 
Pojkarna vaknade tidigt imorse och därav va de så trötta nu efter en lång & intensiv gårdag så nu tar dom sig en fm nap i soffan:) blir en lite senare lunch sen får vi se vad vi hittar på!
Glass i Gilsövs Läge
 
Stranden, poolen eller någon utflykt? Jag proppar i mig penicillin och försöker ta det så lugnt som möjligt mellan varven, dock inte det enklaste med pigga & rastlösa treåringar i huset:)
 
Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0