Lördag i stan!

Lördagens goda på kvällen!
I fredags träffade jag min fina vän Martina som fyllde år och vi tog en födelsedags
fika/lunch tillsammans i stan! Vackra du. Snodde denna bilden av henne..;-)<3
 
Redan söndag och jag sitter här och vilar lite i soffan medans pojkarna sover en stund innan det är dags att packa in oss i bilen för att sedan åka mot höllviken för lite grillning senare idag. Söndagen började med mysfrukost, älskar det på helgerna. Stack sedan till hästarna och sen har vi varit ute i trädgården och grejat lite och till lunch blev det pannkakor till barnens förtjusning.
 
Igår va jag & pojkarna inne i stan hos våra vänner Hanna, Elina & Molly. Vi va inne i stan redan vid tio tiden och hade en riktigt mysig dag tillsammans. Gick i stan, fikade, gick till Stadsbiblioteket, Sagolekplatsen & tittade på fåglarna i Kungsparken. Solen kunde gärna fått visa sig men det regnade i alla fall inte utan vi hade tur så att det iaf var uppehåll under hela dagen. På kvällen blev det grillning, grillspett med klyftpotatis & tzatziki!! Kan man annat än älska våren & sommaren som komma skall...;-)) med alla härliga grillkvällar! *UNDERBART*
 
Hoppas ni också har haft en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0