Dagarna som gått!

Maten från tjejkvällen hos Karin i lördags! Sååå trevligt.
Hugger in på godheterna!
 
Anna & Karin<3
Jenny visar lek;-)haha!
Blev en mysig fika med Sofie & Julian på Systrar & Bönor i tisdags!
Igår onsdags va jag bjuden på lunch hos min fina vän Anna & söta lilla Malte i Höllviken!!Jättemysigt & Anna hade lagat en suveränt god soppa med nybakat focaccia.
Fräsch fruktsallad med glass & tobleronesås till efterrätt, mums!!
Anna & Malte<3
Lunch hos mamma!
Morotskaka!
Hjärtanen imorse.
 
Imorse fick vi lite sovmorgon då grabbarna bestämde sig för att sova ända till 07.30, hur härligt som helst då vi den senaste tiden har varit igång före 06.00 varje dag sedan vi ändrat till sommartid. Dom va så pigga & glada när dom vaknade och började direkt prata om dagens utflykt som dom skulle ha tillsammans med de största barnen på dagis idag. Utflyktens målpunkt var Skateholm där dom skulle grilla, gå på tipsrunda, leka i skogen & på stranden. Vädret va ju inte så roligt imorse och blev heller inte så mycket bättre under dagen men klädde dom i tjocka & regnvänliga kläder.
 
Själv åkte jag ner till skanör och åt lunch med mamma och pluggade medans jag fick lite sällskap & även lite fika på det! En superbra dag med andra ord. Körde direkt från skanör för att hämta mina pojkar på dagiset. Väl framme hade dom inte kommit fram men strax därefter såg jag bussen komma körandes och var väldigt förväntansfull över att få höra hur de små haft det under dagen;-) Ut kommer två glada killar som verkar helnöjda & skrattar! Så mysigt att se dom efter att ha varit ifrån dom hela dagen och vetat att dom varit en bra bit bort. Ja bara att inse att dom inte är så små längre!
 
Fröknarna sa att dom hade skött sig jättebra och varit glada hela dagen. Dom ville åka buss imorgon igen sa dom ;-) Sötisar.
 
Ikväll har jag varit i skolan och blev glad över resultatet på min inlämning som jag idag fick tillbaka som jag lyckades få betyget a på!! Tjohoo;-) Nu börjar det likna något.
 
Nattade barnen när jag kom hem vid 19-tiden & har nu smällt i mig varma mackor framför tv;n.
 
 

Snart blir d sängen, Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Fruhanna

Ja, det är inga små bebisar vi har längre även om man ibland vill stanna tiden;) vad mysigt med tjejkväll;) ses sen kram

2013-04-13 @ 06:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0