3 årsdagen! Påskhelgen<3

I onsdags var det påskfirande på dagis;-)
Treårsdagen!
Promenad med nya ryggsäckar!
Såå fina Iggle Piggle tårtor!!!
Påskafton
PW igår längs stranden med bästaste Anna<3
 
Har varit mycket nu dom senaste dagarna och mycket att hinna med. I torsdags fyllde älsklingarna TRE ÅR!! Känns så stort. På morgonen fick dom öppna paket och vi sjöng för dom;-) Sen hade vi en ledig mysig dag här hemma tillsammans. Fikade med våfflor, va ute & lekte jättemycket och på kvällen åkte jag till Mc Donalds & köpte chicken bites med pommes som jag hade lovat dom & som dom tokälskar...;-) Dom verkade nöjda med dagen & somnade sedan gott på kvällen.
 
På långfredagen hade vi kalas här hemma för att fira 3-åringarna tillsammans med släkten. Dom fick ännu mer paket & en massa påskägg & fina tårtor som min vän Sofie hade varit snäll och fixat.<3
 
Påskafton firade vi här hemma med dom närmsta och vi hade lite knyt så alla hade fixat lite olika saker, perfekt & därmed mindre stress!! Blev även påskäggsmålande och även denna dagen verkade grabbarna vara nöjda med.
 
Annandag påsk idag och vi startade morgonen med en mysig frukost och det bästa av allt va att mina fina små pojkar kom in till mig och väckte mig med pussar och en klapp på kinden!!! Hur gulligt som helst. Ibland kan det ju vara mer tjat på morgonen men inte denna morgon, tack älskade ni! Efter frukosten åkte jag till stallet och träffade en tjej som kanske ska börja ta hand om min lilla ponny lite ibland, någon gång i veckan. Gick jättebra! Fint väder idag också så när jag kom hem fikade vi lite i trädgården därefter lite lunch & nu sover dom små lite och jag ser min chans att skriva lite här.
 
När dom vaknar hade vi tänkt åka bort till Vellingeblomman och ta en fika & jag vill köpa lite fler påskliljor! Synd att dom slår ut så fort så man måste köpa nya hela tiden;-)
 
Ha en fin dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Siv-Werner

Jag blir så himla glad när jag ser dina bilder av pojkarna.Dom är riktiga modellobjekt trots sin ringa ålder.Det är bra att du vant dom i så god tid vid kameran.Kramar till hela familjen !

2013-04-01 @ 15:39:17
Postat av: jannice lindell

å vilka söta tvillingar du har! jag är tvilling själv =) kram

2013-04-13 @ 10:43:47
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0