Skön torsdag med solsken!

Hade trevligt lunchsällskap av min fina vän Emilia på Märtas i Höllviken igår. Alltid lika god mat!
Ljuvligt GOTT!
 
<3<3
 
 
Nu har vi varit ute först på en långpromenad och sen gick vi inom lekplatsen på vägen hem. Det är soligt och skönt ute och hösten är verkligen här. Kalla friska vindar och både jag och barnen invigde mössorna idag! Nu står spaghettin & köttfärssåsen på spisen och alldeles strax blir det lunch. När dom små sen ska sova tänkte jag passa på att plugga lite för att sedan fortsätta pussa och mysa med mina älsklingar sen när dom vaknar.
 
Blir nog en runda till lekplatsen då igen kan jag tänka mig. Älskar hösten & måste snart ta en heldag i stan och bara gå runt och mysa och titta på alla fina höstnyheter och ta några goda fikor emellan ;-) Längtar tills vi ska åka upp till Gbg för då ska jag gå & dra på NK ett bra tag!!
 
Ikväll blir det stallet, pluggande och sen ska jag försöka hinna se på det nya bakprogrammet "Hela Sverige bakar" som kommer på sjuan kl 21 ikväll.
 
Är långledig från jobbet nu ..så många härliga dagar väntar på oss! Kom gärna med roliga förslag;-)
 
Puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: Emmely

Sa harligt det later! Alskar hosten med! Kom till Dubai :) vad ar det du pluggar? Duktigt jobbat!! Kram :)

Svar: Mmmm såå mysiiigt med höst!!! Ja jag borde verkligen komma & hälsa på dig i Dubai;-))Pluggar två ämnen på komvux..just nu bara sen är jag lite sugen på att läsa ngn utbildning, har lite olika alternativ;-) hihi. Hur har du det vännen? Puss&kram
Gabbylita

2012-09-21 @ 00:34:07
Postat av: ellenojag

VI ska träffas!!!!
PUSS gumman

Svar: JA för det ska vi!!!;-) Vi hörs om dag fina du. PUSS<3
Gabbylita

2012-09-21 @ 10:30:23
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Alexandra och Leia

Men mums vilken god mat!!!
Vill oxå se dig snart. Kram gumman.

2012-09-21 @ 22:26:32
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Caroline

Men åå så mycket gott, jag älskar mat och blir tokig av allt gott du visar här inne =)

Henke ska vara med i januari/februari, men jag kommer säga till innan..
Hoppas ni har haft en bra helg
Krma

Svar: Jag älskaaar också mat;-) haha! Tänk va tradigt livet hade varit utan all denna goda mat;-)) Jaa lova att hojta till innan, ska bli kul att se! Helgen har varit super, hoppas er också varit det. Kraam!
Gabbylita

2012-09-23 @ 21:15:48
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0