Hotell Spelabäcken!


 
Här är även lite bilder från vår strandpromenad i söndags! Härliga höst.
 
Älskar M & T härliga hösttröjor från Zara!
 
 
 
Igår blev det en tur ner till skanör för att hälsa på mamma och sen åkte jag och Theo vidare till Hotell Spelabäcken för att möta upp Hanna & Hugo för en fika/lunch. Har inte varit på hotellet sen innan ombyggnaden men det hade blivit jättefint där. Jobbade där efter gymnasiet som kock, fixade konferensluncherna till hotellets gäster.
 
Nu hade dom en lättare meny bestående av olika kakor, drycker & smörrebröd! Tog ett smörrebröd med räkröra till mig och till Theo beställde jag in en tallrik våfflor med grädde & sylt. Fick beställa in en port till då han tyckte det var väldigt gott;-) min lille gottegris. Max stannade kvar hemma hos mormor och hade ätit två pannkakor och dom hade även varit  på promenad i skogen. När jag kom hem efter några timmars snack med fina Hanna åkte vi hem & mina små pojkar somnade på fem minuter i mammas säng & sov middag i två timmar & då hann jag och mamma ta en kopp kaffe, snacka skit och jag hann även gå igenom hennes nya tidningar;-) En jättemysig tisdag.<3
 
Idag vräker regnet ner och barnen är på dagis och jag ska plugga, fixa här hemma, handla & ge pollarna lite lunch.
Ikväll hade jag tänkt göra pannbiff med lök, riktigt sugen på husmanskost idag så..så får det bli!..
 
Nu vidare ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så härliga bilder du bjuder på som vanligt. Underbart med höst när det inte regnar.. då är det rätt gott att dra på sig gummistövlar och tjocka halsdukar med stickade koftor.. men som sagt, det där jäkla regent kan jag vara utan =) Hoppas ni får en bra dag idag.

kram

Svar: Tack söta du! Ja det där regnet kan fly & fara..håller absolut med dig;) Tyvärr regnar det här idag igeeen;(( Hoppas ni har en bra torsdag. kramaar!
Gabbylita

2012-09-27 @ 10:43:26
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: ellenojag

Vi mår bra igen, lite snoriga bara!! men vi ses imorrn!!! :) PUSS

2012-10-02 @ 19:59:31
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman. hoppas allt är bra med er :) härliga bilder som alltid :) puss o kram

2012-10-03 @ 08:37:22
URL: http://www.attblifler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0