Kall morgon!

Caesarsallad blev till mig.
Fina lokaler
Fina grannen med lilla Astrid, hennes pojke Axel var på dagis precis som Max & Theo!
Mitt hjärta Anna hugger in på sushin;-)<3
Alltid lika gott!
 
 
Just nu visar termometern att det är 3 grader ute & tidigare imorse när vi gick till dagis kändes det riktigt kyligt. Max & Theo tyckte det var jätteroligt att blåsa ut luft så att det kom rökmoln;-) Theo sa flera gånger, titta mamma, titta..rooooliiiigt;-)<3
Det var två glada små pojkar som sprang in på dagis idag och skulle ha gympa.
 
Har precis intagit dagens första kaffe och ska nu komma igång med alla dagens planer såsom, plugga, träna och hinna fixa med lite saker till ikväll. Ikväll ska jag iväg på Me & I party hos Sofie tillsammans med andra härliga mammor, ska bli jättekul. Ska först åka inom Camilla & sen vidare mot partyt!
 
Igår hade jag & min granne bestämt att vi skulle luncha ihop och så blev det & vi bestämde oss för att åka till Slättarps gård som ligger bara ett stenkast ifrån oss. Alltid lika mysigt där och vi blev nöjda med maten. Där fanns även så mycket fina kläder. Blir en runda dit snart igen! Senare på kvällen kom min fina vän Anna hit och hade varit snäll och köpt med sig sushi efter jobbet. Vi hade en jättemysig kväll och barnen tycker verkligen så mycket om Anna & blev så glada när jag sa att hon skulle komma hem till oss. M & T somnade nästan på direkten så vi fick pratat i lugn & ro & tog oss varsin varm choklad m grädde och kollade på Bönderna! Micke är i Tyskland med jobbet så då är det alltid trevligt med lite sällskap. Senare i eftermiddag kommer mamma hit & ska äta middag med oss, hon ska laga middag till oss fyra, det blir min favoriträtt som jag hade som liten ..nämligen stuvade makaroner med stekt falukorv! Sen är hon snäll & passar mina små godingar tills Micke kommer hem senare ikväll.
 
Solen lyser och jag känner den härliga energin inom mig!
 
KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ceasarsallad och sushi är min favoriter!!

Hoppas du får en bra helg!

Svar: Samma här;-)) så gott!! Ni får oxå ha en toppenbra helg. Kram på er!
Gabbylita

2012-10-11 @ 21:19:30
URL: http://hannadidrikson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0