Idala Gård!

Först tog vi en Pumpasoppa!
Därefter blev det Sejfilé på rotfruktsbädd med riven parmesan! Riktigt gott alltihop.
Vackra Camilla!
 
Senare på kvällen blev det ännu mer fisk/skaldjur här hemma.
Suddig bild men min lunch idag, en salami& briepaj!
Finaste Martina! <3<3
Igår hade jag en supermysig dag, jag & min goa vän Camilla fick äntligen till en lunchdejt och hade länge pratat om att testa på "Idala Gård" och där var så fint och vilken god mat. Det enda negativa var att det var väldigt lite maträtter att välja mellan. På torsdagskvällar har dom pizzakväll & det måste jag bara testa någon gång. Dom kör efter italienskt koncept & maten är väl tillagad. Där serveras även brunch på helgerna och man kan köpa gott vin där. Precis som dom själva skriver så är matupplevelsen på Idala Gård inte bara att äta mat, det är en totalupplevelse med sinnesro, intryck och själ. Tiden gick fort & vi snackade fort bort tre timmar. Tack för det fina sällskapet vännen!<3
 
Idag har vi den härliga fredagen här och jag har fått pluggat, fixat hos hästarna och hunnit med att träffa fina Martina på en lunch, hur mysigt som helst.<3 Blev till att ta på regnställ & stövlar när jag skulle hämta hem mina små grabbar från dagis..inte det ljusaste vädret idag men tur man kan mysa på inne istället;-) Kan iofs ibland gilla att vara ute när det regnar, som liten älskade jag att vara ute och rida när det ösregnade, är kanske lite konstig men sån är jag;-)
 
Ikväll blir det pizza & vin & antagligen lite X-factor på det!
 
Ha en fin kväll.
KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Det där såg inte fel ut alls! Bra val av ställe! Hoppas du med har en fin helg och tack för fina kommentaren!

2012-10-06 @ 17:43:15
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Såg både gott och mysigt ut! Önskar jag också gillade att vara ute i regnet, men det gör jag tyvärr inte! :)

Sv: jag jobbar som arbetsterapeut (med rehabilitering).

Kram

2012-10-08 @ 21:19:54
URL: http://hannadidrikson.blogg.se
Postat av: Ulrika, kompis till Sofie

Jag är flitig gäst på pizzakvällarna på Idala, kan varmt rekommendera dom! Mycket god mat och väldigt prisvärt!!!

2012-10-14 @ 11:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0