Fars dag!

Fina saker som jag vill att mina pojkar ska ha!
 
Min fina Pappa & jag för måånga år sedan!<3<3
 
Grattis alla pappor på Fars dag! Vi fick sovmorgon till halv åtta imorse och Max & Theo fick gett sin fina pappa hans fars dag present , fyra par strumpor. Därefter blev det en god frukost och jag åkte sedan vidare till stallet & fick pussat på mina hästar & fixat i stallet.
 
 
Nu har vi fikat med kaffe & pepparkakor och myser bara runt här hemma och efter lunchen hade jag tänkt att vi skulle ut en sväng.
 
Hoppas ni får en mysig Fars dag!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Jätte fina saker dem hade passat pojkarna perfekt;) skönt med en slappe dag. Kram vännen

2012-11-11 @ 15:18:52
URL: http://Fruhanna.blogg.se
Postat av: hanna

vilken fin bild på dig och din pappa förstår att du saknar honom en massa puss

Svar: Ja, livet vore så mkt roligare om han fortf hade varit vid liv. Hoppas att du känner dig bättre vännen<3 puss!
Gabbylita

2012-11-14 @ 10:59:31
URL: http://fruhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0