Lovely days!!






Max & Theo fick sina fina presenter av William! Tack för en mysig dag fina
Ni.

Hej Bloggen!


En ny vecka som startade med en ledig måndag för min del. Va på ett möte imorse och sen efter det passade jag på att storhandla till hela veckan. Satt sen & njöt i solen medans mina pojkar sov middag! På eftermiddagen kom goa Hanna & William hit och fikade med oss. Kaffe & kanelbullar och lek & bus för de små i trädgården.

Till middag fick det idag bli fisk, lättlagat och nyttigt. Åkte sedan till hästarna och pysslade om dom. Så himla fint nu när man är omringad av all denna fina gula raps på fälten;-) vilka sommarkänslor man får!


Jobb för mig imorgon igen men den      a veckan har jag min korta jobbvecka vilket jag uppskattar;-) och till helgen har vi trevliga planer att se fram emot.

Kommer bli en bra vecka det här;-)

Hej svejs!!

Har även lite härliga bilder sen i torsdags då jag & bästa Martina va på A9 & åt en god middag & drack gott vin!!<3

Gotttt!



Bästa chokladfondanten jag ätit!!

En supermysig kväll!

Kommentarer
Postat av: carro

Gud, chokladfondanten ...åh..nötter! Jag döööör så gott!!

2012-05-08 @ 15:22:18
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för en underbar trevlig em med massa snack och mumsig fika:) och massa lek för barnen:) kram

2012-05-10 @ 09:35:35
URL: http://varatpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0