Today I Love!


Lite nytt i vårgarderoben. Underbara Ester Elenora sjalar!

Dessa Ray Ban solglasögonen är nu beställda och är på väg hem till mig!

Mina älsklingar idag<3

Så duktiga som hjälper mamma att köra vagnen;-)

Idag har vi, jag & barnen fått i oss massor av frisk luft. Trots rinnande näsor så begav vi oss ut på en härlig promenad efter en lång & mysig frukost framför Pippi. Vi va nog ute i ca 2 timmar! Så härligt. Är en människa som älskar att vara ute i naturen och allra helst är jag ute hela dagarna. Klär man sig bara rätt efter väder & vind kan jag vara ute hur länge som helst, inga problem!


Till lunch åt jag & grabbarna min ost/skinkpaj och sen däckade dom ganska så snabbt därefter. Om ngn timme kommer Micke hem från sin sthlms vistelse med jobb & då får vi dra igång fredagsmyset! Det är min jobbhelg ..men har fortf många timmar kvar att mysa här hemma med mina tre hjärtan.

Tiden går fort och tänk att det snart är dags att fira deras 2-årsdag! Nästa helg blir det släktkalas här hemma för Max & Theo så det blir till att baka en del nu i veckan som kommer. Ska bli mysigt! *Håller tummarna* för att vädret blir fint nästa helg så vi kan vara både ute & inne, vore ju toppen.

Ikväll velar jag mellan att bjuda mannen min på sushi, hemgjord pizza el räkor;) Kan inte bestämma mig!! haha ..svårt. Ha en trevlig fredagseftermiddag/kväll! KramiiiiS


Kommentarer
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Hejsan, låter som en skön och mysig fredag;) här rinner också allas näsor;)superfina scarvsar du köpt;) ha en fin kväll kramar

2012-03-23 @ 13:58:33
Postat av: Bekki

Skitsnygg Jack!! :) å sjalarna var söta! Riktigt vårsnygg kommer du va!

2012-03-23 @ 14:48:50
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Härligt att vara ute så mycket nu. Vi har haft sommarvärme här idag och njutit massor!! Hoppas ni får en mysig kväll innan jobb. Jag skulle rösta på sushi :)! Kram

2012-03-23 @ 15:03:18
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Naaaaw så söta de är!!!!

2012-03-25 @ 01:13:03
URL: http://www.malincaroline.blogg.no
Postat av: emilia

gullungar!

2012-03-26 @ 11:58:55
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman,

Jadu herregud vad tiden går. Ska ni ha ngt kalas på onsdag då?

Vi körde allt på en gång och det är jag väldigt glad för..

Hur ska ni göra?

Puss o kram

2012-03-26 @ 17:04:58
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0