Landat i soffan!


Bruschetta på Vapiano! Älskar det, så gott.

Tog en SCAMPI E SPINACI, urgod! testa.
Och avslutningsvis en Mojito!!



Ny kanna/kruka och skål.

Ny vit blus från Silke.

På min fina imorse


Dagen idag har bestått av en massa frisk luft, glada skratt och god mat. Tog ut hästen på en härlig, lång ridtur tidigt imorse. Därefter direkt hem till min lilla älsklingsfamilj! Ikväll är jag fatiskt ensam hemma då M är hos sin vän. Har laddat upp med en massa godsaker så jag klarar mig fint;-) Veckan har annars varit bra och i torsdags träffade jag Martina & Catarina & vi gick ut och åt en god middag på Vapiano & därefter blev det en god Mojito drink på Lilla Torg (uteserveringen) Nu är det VÅR.. myyyyys!



Kommentarer
Postat av: Bekki

Fin kanna och skål! Är det Rif? Såg likadana på Slättarps Gård i helgen! Visst är scampi e spinacci såå god!! Min favorit :)

2012-03-19 @ 12:11:27
URL: http://bekkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0