Sveriges Nationaldag!


Denna fina buketten & goda chokladen fick jag av Micke igår, jättefin.<3

Fick i alla fall fotat efterrätten igår och ni ser ju själva hur god den såg ut.


Här kommer även lite bilder från den goda middagen hos Mickes föräldrar förra
helgen!



En toppenkväll!


Lite bilder sen i tisdags

My lovely!

Fina Hanna med sina goa tjejer!

Smörgåstårta på Mormors Bageri!

Alexandras examensfest!


Färdig Röntgensjuksköterska! Riktigt läcker tårta;-)

Hoppas ni hade en bra 6:e juni och fick en härlig & lugn dag precis som vi. Jag var iväg en sväng på morgonen och då åkte Micke & barnen till höllviken och åt frukost och lekte ute i farmor/farfars trädgård. Sen sov vi allihop lite middag här hemma innan vi åkte ner till skanör för att äta en god middag där.

Mamma hade köpt varsin gräsklippare till M & T och hela kvällen sprang dom runt i trädgården & "klippte" gräset;-) så gulligt! Det är verkligen en rolig ålder dom är inne i nu & dom lär sig nya ord, saker hela tiden. Nu kallar dom på varandra, säger baja, baja-aja baja till varandra & håller för öronen om ngn av dom skriker och säger skriiiker, ajaj öronen;) så roliga..dör ju av skratt här hemma emellanåt. För någon morgon sedan så hade mina hårspännen trillat ner på golvet och då sa Theo (baja baja mamma) & pekade på mig & viftade med fingret, haha! Ordning & reda ska det vara;-)) Ni är det finaste på denna jord!!! Gud vad jag Älskar ER.


Nu blir det softande för hela slanten!

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God morgon hjärtat..

Hoppas att allt är bra med dig denna fredags morgon.Snart är det väl semester för dig med eller?

Härliga bilder du delar med dig av..Maten ser så underbart gott ut :) Måste träffas snart..Fyller inte du år snart eller är det inte i dagarna?

Ha en sin start på helgen...Nästa fredag kommer jag köpa sommar kortet sen kommer jag och barnen ut o resa massor så vi kommer gärna och hälsar på er för fika o bus för barnen..Puss & kram

2012-06-08 @ 08:48:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag snäckan.

Hoppas att du har haft en fin fredag med grabbarna.

Ja vi träffas gärna i Höllviken en dag,,för mig att det finns något mysigt kaffe o grabbarna kan leka av sig lita på deras gård.Om inte så finns stranden.

Hoppas att du får en fin start på helgen.kram kram

2012-06-08 @ 16:12:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Bebis, han eller hon, är beräknad till 24:e juni, så drygt 16 dagar kvar. Tror det blir en juli bebis, men den är mycket välkommen redan. ;-) kram

2012-06-08 @ 17:44:56
URL: http://nosslikse.blogg.se/
Postat av: Siv-Werner

Hejsan ! Jag har tagit del av bilderna på facebook ! Helt grymma ! Motorcyckelbilden har jag på mitt skrivbord nu . Tänk så tuffa dom är ju bara 2½år, modigt att åka själv. Hoppas vi ses snart !<3<3<3

2012-06-11 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0