My day!

Nytt
 
Så fina saker
Kvällens middag: Fylld kycklingfilé med Basilikasås
 
Gårdagens lunch på Aldo
Yummiiiiiee;-)
Min fina Josse & blivande polis!;-)
 
 
I början på veckan hade vi Alexandra & Leia på besök!
 
 
Veckan har bara rusat förbi och hänger inte riktigt med men imorgon är det i alla fall midsommarafton och då har vi ju kommit en bra bit in på sommaren. Även min födelsedag imorgon så de kommer nog bli en jättebra dag!;-) Barnen sover gott i sina sängar efter en dag på dagis, lek & bad här hemma.
 
Jag & mamma var tidigare idag på Fridas gård! Där hittar man alltid något fint och jag fyndade en tunika & ett fint linne med spets. Åk dit om ni inte varit där tidigare! Mysigt ställe.
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Så fina bilder & man får gratulera i förskott =)

Hoppas ni får en toppen dag och att din födelsedag blir bra =) puss o kram

Svar: Taack fina gumman!!<3 puss&kraam
Gabbylita

2012-06-21 @ 22:28:57
URL: http://www.attblifler.blogg.se
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Den blå/vita blusen klär dig jätte fint;) väldigt vackert ! Den butiken ser mysig ut, vart ligger den? Ha en mysig födelsedag! Kramar

Svar: Tack fina vännen!!! Riktigt mysig liten lantlig butik som ligger vid Haglösa, utmed 108:an mot Anderslöv. Dit får vi åka;-) Ha en mysig midsommar!! Kraaam
Gabbylita

2012-06-21 @ 22:40:07
URL: http://Jagochminatjejer.blogspot.se
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Haha. Vilken bild på mig o leia.
Grattis på födelsedagen igen gumman.

Svar: Fina! Tack vännen!!
Gabbylita

2012-06-22 @ 09:19:24
URL: http://100projekt.wordpress.com
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll fina vän och grattis igen på din dag :) Vilket fint väder vi fick denna midsommar kvällar...Vi satt på balkongen och åt jordgubbar och njöt i sommar solen nu i kväll :)
Jag och min mamma har pratat om att åka till Fridas gård den dag :) Vart exakt ligger det..? Kram kram

Svar: Hej! Ja kvällen igår blev ju helt underbar, solig & fin;-) Fridas gård ligger vid Haglösa. Man kör alltså 108:an mot Anderslöv & det ligger inte alls långt bort. Adressen 'är Haglösa byaväg 22 ;-) kraam
Gabbylita

2012-06-22 @ 22:01:31
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Hej vännen hoppas ni hade en fin midsommar och fick en härlig födelsedag;) just nu står jag i ös regn på lekplatsen, vad gör man inte för de små;) tur man har iphonen;) kramar

Svar: Hejj sötis!!! Ja iphonen är ett mkt bra påfund;-) ja både midsommar och min födelsedag blev toppenbra. Hoppas att ni också hade det mysigt. Hörs & ses snarast tycker jag!;) Kraam
Gabbylita

2012-06-25 @ 17:19:30
URL: http://Jagochminatjejer.blogspot.se
Postat av: Caroline

åååå vilka fina bilder från en super mysig butik. Å du är lika snygg som vanligt.
ATck allt är jätte bra med oss, nu har vi hittat lite tid igen =) något man ständigt jagar tycker jag.
Hoppas allt är bra med er också. Väntar en lång semester snart?
kram kram

Svar: Tack söta du & detsamma!! Det lyser om dig. Ja tid skulle vi behöva mkt mer utav. Vi va uppe i Gbg för ett tag sedan och blir ofta lite sugen på att flytta upp när jag är där;-) kram kram!!
Gabbylita

2012-06-26 @ 22:13:27
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0