Kall promenad i juni!




Jag & barnen va tidigare ute på en långpromenad och det var inte alls speciellt varmt i vinden. Max och Theo ville krypa ner i åkpåsen och satt och mös hela rundan & tittade på pippifåglar;-) och ville titta på alla bilar. Bilar är väldigt populärt just nu och dom vill gärna åka biiiiiil hela tiden;-)

På hemvägen stannade vi på lekplatsen och där fick dom åka på bilarna och då blev dom väldigt nöjda;-)

Undertiden som dom sovit sin em nap har jag hunnit fixa middagen (spaghetti & köttfärssås) städat och tvättat två tvättar. Väldigt skönt att dom fortf sover en stund mitt på dagen för man hinner med en hel del på den stunden. Har till & med hunnit med att sitta i soffan nu i en halvtimme och dricka en stor kopp kaffe och gjort en fruktsallad till mellis.

Har tänkt på det här med bloggen och jag kommer nu snart sätta lösen på min blogg! Vill ni fortsätta läsa får ni mejla till mig på: [email protected]


Vill inte ha en massa okända folk som läser och vill ha mer koll nu känner jag. Ändrar mig kanske lika fort igen men det tror jag inte;-) Vi får se! 


Kram på er så ses vi kanske!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Klart jag vill följa min söta vänns blogg fast du sätter lösen på det :) kram

2012-06-04 @ 18:19:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Härlig bild den sista! :) Såg inte alls fel ut!



Klart jag vill läsa, ska maila direkt!



Och här mår vi alla bra =) puss o kram

2012-06-04 @ 20:08:22
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God middag snäckan.Hoppas att du får en fin tisdag..Ledig i morgon när det är en röda dag som min man? När manen min kommer hem är det en kort helg dagar tillsammans :) Mysigt...Ja nästa vecka eller på fredag nästa vecka kommer jag köpa sommar kortet så du kommer vi gärna hem en runda till er en eftermiddag :) Frukten ser underbart gott ut..Ha en bra dag..kram kram

2012-06-05 @ 12:07:04
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Erika

Mmmm vad god fruktsalladen såg ut! mysigt med promenad även om det är kyligt. Kram!

2012-06-05 @ 16:48:07
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0