Lunchdate i stan!!

 Söta vännen!
Så gott!
Hannas söta små tjejer!
svalkande gott!
kvällens middag framför tv;n! Perfekt avslutning på denna härliga fredagen.
 
 
Oj, vad det fullkomligen öste ner imorse. Max & Theo var helt fascinerade över att det kunde regna så mycket och stod och tittade ut genom fönstret och sa oj oj oj, flera gånger;-) vi hann ta en mysig frukost framför Emil innan det var dags att köra till dagis. Åkte sedan in till stan & fixade lite ärenden sen åkte jag hem till fina vänner Hanna & hennes söta små tjejer & blev bjuden på Aerican pancakes & goda kanelbullar & kaffe!! Supermys. Tack söta du.
 
Senare på eftermiddagen har vi varit både ute & inne och jag gjorde Pannkakor till killarna sen åt vi ostbricka nu ikväll. Ljuvligt gott!
 
 
Nu börjar det dra ihop sig till Fbo horse show nästa v & jag kommer absolut gå dit några dagar & i år har jag ju t.om fribiljetter, tjohoo.
 
Nu kollar vi på American Pie 3 och den är lika bra som alla de andra;-) haha!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så gott det där såg ut. Ja herregud va regnet vräkte ned igår tråkigt vill ha sol & fint nu. Ja det stämmer ska åka på måndag dit men hemma på torsdagkväll igen så en liten tripp bara men älskar den staden, har allt känns det som. Har du vart där? Hur är de annars med söta du då? Kramar

Svar: Ja sol vill vi ha nu!!!;-) har faktiskt aldrig varit i Barcelona men vill så gärna åka dit. Blir nog en weekend dit inom snar framtid;)) allt är jättebra med mig tack. Sitter på jobb nu, jobbar natt för tillfället. Åker du till B med din sambo? Stor kraam
Gabbylita

2012-07-07 @ 15:31:53
URL: http://jenlen.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja tyvärr hade jag bara den mörka bilden på dig men jag tycker att den var fin ändå:) Hoppas det gick bra på jobbet ihelgen:) Tack för senast får snart träffas igen. Kramar

Svar: Ja det gick bra & jobba, nu jobbar jag nästa helg igen..sen två v då jag jobbar mitt i veckorna, skönt!;-) trivs jättebra. Ja får absolut ses snart igen! När kan ni? Kraamar
Gabbylita

2012-07-09 @ 08:05:16
URL: http://fruhanna.blogg.se
Postat av: Caroline

Mm så gott det där ser ut! Tack, ja redan vecka 27.. känns som jag inte hinner med riktigt =)
VI har inte kollat könet och ska inte göra det heller =) spännande.. Är ni sugna på fler till era sötnosar? kram

Svar: Mmm ..tiden går nog mkt fortare nu när ni redan har en liten därhemma;-) mmm just nu är vi nöjda men kanske om något år ..en liten till;-)? Vi får se;) Kanske mkt nu med två små yrväder i 2,5 års åldern...puuuh emellanåt, haha! KRAM
Gabbylita

2012-07-09 @ 21:27:26
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0