VAB-Dag! Min första.


Fin från Lilly of Sweden

Perfekt t-shirt i lång modell från ChillNorway!!


Dagens Gabby;-)

Mammas lilla sjukling!

En glad Theo!

Håll med om att den inte ser äcklig ut;-) Älskar den! Björns i vellinge.



Bild tagen ifrån helgen på min ena häst & min goaste skötare Idah!

Idag har jag min första VAB dag här hemma! Stackars lilla Max fick igår kväll 39,9 gr feber och har även idag feber, trött & hängig så blev såklart inget dagis idag. Då Micke va hemma & vabbade några dgr i förra veckan blev det därför jag som fick stanna hemma denna gången. Imorgon ska jag dock jobba igen då farmor ska passa våra små.

Det går bra på jobbet, vissa dagar mindre stressigt medans andra kan vara riktigt stressiga. Några mornar förra & denna veckan har jag fått träffa goa Claes Malmberg (varje gång jag ser honom tänker jag bara på "Lotta" som det tittas flitigt på här hemma;-) haha! Har alltid gillat honom;-) I slutet på veckan kommer Paolo Roberto till oss!

Det är verkligen ett trevligt gäng man har kommit till, kul! Viktigt att man trivs, man spenderar ju ändå ganska många timmar på sitt jobb.

Idag har vi bara haft en mysig dag och jag har skämt bort mina underbara pojkar med pannkakor som dom älskar! Senare kommer mamma hit en sväng & passar dom små medans jag ska till stallet. Känns lite onödigt att dra ut lilla Max i denna kylan nu när han inte är helt kry. Längtar till våren/sommaren då barnen får vara lite mer friska. Vinterhalvåret med småbarn är ju inte jättekul alltså.

Medans mina godingar sover passar jag på att dricka varm choklad & kolla bloggar & fina klääääder!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Krya på ungarna!!!

2012-02-08 @ 17:11:27
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Hanna- Elina och Mollys mamma

hej snygging, fin bild på dig:) Tråkigt att behöva VABa Molly har blivit kass igen näsan rinner och hon hostar som bara den;( längtar så till våren...hoppas ni får en fin helg kramar

2012-02-09 @ 19:35:08
URL: http://fruhanna.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Den översta var ju bara SÅÅÅ fin! Klickat hem? :)



Stackars liten som blivit sjuker då.. :( Men ngn gång ska ju bli första vab-dagen också. Hoppas han piggnar till snart!



Och du, den där mackan ser alldeles för GOD ut!

Puss o kram

2012-02-09 @ 21:42:45
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Maria

Lite nyfiken bara, vad jobbar du med och hur mycket jobbar du?

2012-02-09 @ 23:18:24
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Hej gumman. Tänkte svara på din kommentar på fb :) Hihi. Jag har tänkt på det jääääääättelänge att jag ville ha en till och med Leias namn. Så nu för ett par veckor sedan tog jag tag i mig själv och googleade upp ett bra ställe. Jag ångrar mig inte. BÄSTA stället, goa killar, rent och snyggt - bara bra! Bad iaf dom att rita upp något och tada! :) Ska länka till deras hemsida osv i ett senare inlägg. ska du göra något - så gör det DÄR!!!

2012-02-10 @ 19:43:55
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0