Veckan i bilder!

För stora för pulkorna, blir nya nästa år;-)
Blir inte så roligt ljus med blixten på mob kameran men huvudrätten var jättegod. kalkonbröst med örtpotatis, rödkol & brunsås.
Vaniljpannacotta! Också väldigt god.
Gula jag & söta Lisa som också var där!
FINA Anne!!!<3
Kul & köra radiostyrd bil!
Dagens bak!
 
 
I fredags avslutade vi veckan med en härlig, galen & rolig Julshow på Tangopalatset i malmö tillsammans med Mickes föräldrar och bror m.fl. Åt & drack gott och blev dessutom härligt underhållna av den fina julshowen som gav oss alla många skratt den kvällen. Mamma satt barnvakt här hemma och hon Max & Theo hade haft en riktig myskväll!<3
 
Lördagen var lugn och jag & Micke fick tränat i omgångar och vi tog en mysig promenad till skogen tillsammans med våra hjärtan.
 
Vi avslutade helgen med glöggmys hos fina Anne & Robert tillsammans med många barn och föräldrar, hur trevligt och gott som helst. Våra grabbar tyckte det var smaskens med allt gott på gottebordet;-))*matvrak* haha!
 
 
Måndagen började mycket bra för min del då jag fick reda på vad jag fick för betyg på kursen jag läst & blev mkt nöjd, kul. Firade med lite vin på kvällen!
 
Idag, tisdag har jag fått tränat, bakat en omgång lussebullar, fikat med mamma & shoppat julkläder till Luciafirandet på torsdag på dagis.
 
Barnen sover gott efter bad & läsning och jag sitter och kollar på bloggar som jag inte besökt på ett bra tag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0