Igår endast 3 veckor till Julafton!

 
Camillas jättegoda skaldjurspasta!
Sofie hade gjort en jättegod mjölkchokladpannacotta med grädde & daimkross, hur gott som helst!!!
Fina mammorna!!
Massa gottigheter!
<3<3
Anna & jag i söndags på härlig vinterpromenad!<3
Jättesöta chokladsnögubbar;-))
 
 
 
 
 
                                  
                                    Kan ni förstå att det bara är 3 veckor kvar till Julafton!?
Älskar att titta på alla fina julreportage som man hittar i dom flesta tidningar just nu. Den lantliga stilen är bara helt underbar. Vi har haft en mysig helg & första advent. I fredags blev det en mysig kväll tillsammans med Camilla & Sofie hemma hos Camilla, vi åt & drack gott och hade jättemysigt. Tyvärr kunde inte Marie komma men vi får ta en ny kväll efter jul, eller kanske hinna med en till innan alla storhelger. I söndags var min fina Anna här & firade första advent med oss. Först tog vi en härlig promenad med vagnen medans pojkarna sov sen fikade vi här hemma med julkaffe & saffransgifflar & Anna hade köpt julchoklad (chokladsnögubbar) till Max & Theo. Anna åt även middag med oss!
 
Snön verkar vara ett minne blott om man tittar ut genom fönstren men tydligen ska det komma mer snö i slutet av veckan igen! Nu har jag lämnat mina fina pojkar på dagis och dom sprang in & skulle måla, överlyckliga över det. Jag ska ta mig lite kaffe, ta en dusch, ge hästarna lunch & sen åka till skolan. Mamma kommer hit i eftermiddag och hämtar barnen på dagis och när jag är klar i skolan ska vi ta en fika här hemma tillsammans.
 
Ha en fin tisdag. Kram kram
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Vilken mysig helg och början på vecka du haft:) Vi hade också en lugn helg fast Micke jobbade hela söndagen:( barnen har haft avslutning med sin dans så nu blir det lite lättare att få till en träff en helg:) Ha en fin dag vännen min kram

Svar: Godmorgon vännen!! Ja helgen var jättemysig. Ja då måste vi ses nu innan jul med de små;-) inte denna helgen men nästa kanske. Kan väl ringas i dagarna gumman! Ni får ha en fin onsdag, snaaart helg igen;-) puss&kram!
Gabbylita

2012-12-04 @ 14:55:25
URL: http://fruhanna.blogg.se
Postat av: Camilla & Bianca

Hej vännen!
Så trevligt vi hade, en riktig mysfredag ;-) längtar redan till nästa gång! :-)

Vi åkte pulka med Sofie o Leon igår, Bianca ville inte åka först men sen sa hon "igen" hela tiden :-) nu verkar dock snön smälta bort..

Ha en fortsatt fin vecka! KRAM

Svar: Hej fina! Ja det var så mysigt, snart igen;-) Ja jag såg det på Sofies blogg, mysiga vinterbilder!! Kul för dom små om snön kommer tillbaks! Dom har lovat mer snö nu i slutet av veckan, hoppas det stämmer;-) Vi hörs & ses snart igen vännen min, KRAM<3
Gabbylita

2012-12-04 @ 16:11:52
Postat av: Alexandra och Leia

Alltså den där efterrätten ser förbannat god ut gumman!!!

Svar: Den var förbannat god oxå ska du veta;-)) Riktigt god, bästa på lääänge!!;)
Gabbylita

2012-12-09 @ 20:59:35
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0