Lek & pannkakor!

söta Hanna med mina grabbar, (en lite suddig & rörlig Theo;-)
Fina mammor!!
sötisar!
Love you<3
 
Precis som rubriken lyder så hade vi en mysig förmiddag här hemma tillsammans med våra vänner Hanna med sina söta tjejer & Mindy med sina små godingar. Hade fixat pannkakor/plättar och vi fikade och barnen lekte! Dom kom hit redan vid tio tiden så barnen hann leka innan vi åt, perfekt! Tack för en mysig dag tillsammans med er<3
 
 
Idag vaknade vi vid kvart över sju och låg & drog oss en liten stund allihop innan vi tillslut steg upp. Satte på mig mina träningskläder & gick bort till hästarna fram & tillbaks & gav dom lite frukost. Tog allt som allt en & en halv timme. Härlig start på dagen! Strax efter jag kom hem kom mamma förbi och hon & jag & barnen gick till lekplatsen och sedan vidare ut på en promenad sen avslutade vi med en fika här hemma innan hon åkte hem.
 
Barnen ligger just nu & sover och jag ska strax också försöka sova lite ...ska nämligen jobba inatt så måste försöka få lite sömn.
 
I helgen ska vi upp till Gbg, den årliga kräftskivan..;-) *Lääängtar* ska bli så mysigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta vän..Tack själva för en mysig förmiddag med er sötnosar..Snart träffas vi igen men utan barnen då..sen får vi försöka få in en dag minst i veckan för en träff...Ha en fin sommar dag..kram kram

2012-08-15 @ 14:50:32
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Så härliga bilder!

Svar: Tack!! Hoppas allt är bra med er!!!
Gabbylita

2012-08-15 @ 20:18:22
Postat av: Hanna

låter som en riktigt bra dag i mamma land:) saknar det!! Vi saknar er mkt! kramar

Svar: Jättemysigt!! Vi saknar er oxå våra fina vänner<3 Måste ses snart!!!
Gabbylita

2012-08-16 @ 11:52:49
URL: http://varatpyre.blogg.se
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Hej vännen vilka härliga bilder;) har ni haft en skön helg? Kramar

Svar: Har inte hunnit blogga om helgen men vi hade en underbar helg uppe i Gbg hos mina kusiner ;-)) hoppas ni också hade en mysig helg!! P&k
Gabbylita

2012-08-19 @ 21:32:07
URL: http://Fruhanna.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan..Ses vi snart..Vilken tid hämtar du upp mig på onsdag kväll? Kan ringas i morgon...Hur ser det ut för dig på fredag för en mysig fredags träff här hemma med barnen? kram kram

2012-08-20 @ 22:11:51
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Hej fina ni!
Allt bra?
Som alltid fina bilder.
Jobbar du nu eller njuter ni av semster?
Här börjar vardagen så smått. Nim skolas numera in på dagis. Så det finns att göra :)
Många kramar från oss

Svar: Heej gumman!! Allt är bra med oss tack. Åhh berätta...hur går det på dagis? Hur känns det? Jag jobbar natt 2-3 nätter i veckan sen pluggar jag lite på komvux just nu! Härlig mix..så trivs jättebra med allt just nu. Nu är jag långledig i 10 dgr i schemat..så extra mkt tid över till plugg;) Hur mår den lilla sötnosen? KRAM
Gabbylita

2012-08-21 @ 16:09:24
URL: http://www.attblifler.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll fina vän :) Tackar för bil resan fram och tillbax :)
Får gärna bli fler såna kvällar antingen med barnen eller bara vi tjejer :) Hoppas att du hittade ett ställe på vägen hem i går så du fick köpt lita godsaker till din kära man :) hihhi-...Så trött man är denna morgon,så det var riktigt skönt med en morgon promenad innan och efter lämningen för min stora prins..Hur ser veckan ut för träffas..Lättas för oss tis eller tors för då är Wille hemma hela dagar...Hörs av och tack för i går ;) Puss o kram

Svar: Det var så lite så gumman!! Ja det var väldigt mysigt, trevligt att träffas utan dom små ibland också ju;) Mmm vi kan väl se om i kan se spå tis kanske? Ha en fin dag vännen. Kraamar!!
Gabbylita

2012-08-23 @ 08:55:58
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God förmiddag snäckan.Såg att jag inte kan träffas på tisdag...Hade annat inplanerat den dagen och samma med torsdag för då ska vi åka o titta på hus..Men veckan därpå kommer vi gärna eller ni kommer...Ha en fin sommar dag..kram kram

2012-08-23 @ 10:51:39
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0