Kräftskiva i Gbg & Pomp De Lux party!!!

 

Bilder från gårdagskvällen med fina mammavänner!
<3 Tack för en jättetrevlig kväll mina vänner!!!
 
I förra veckan på fredagen närmare bestämt så åkte vår lilla familj upp till mina kusiner för den årliga kräftskivan i Göteborg. När vi kom upp blev vi bjudna på god fika och det var så otroligt fint väder den em/kvällen så vi bestämde oss för att åka ner till hamnen i Kullavik & ta en tur med deras båt, jättemysigt! Premiär båttur för Max & Theo och dom älskade att åka båt & pratar fortfarande om det;-)
 
Vi åkte ut till ett mysigt berg & satt & solade och vissa badade! Sen åkte vi hem & grillade & drack gott vin. På lördagen åkte vi tjejer, alltså jag mina kusiner & min moster till Kungsmässan och strosade runt i lite olika affärer, besökte då såklart mina favoritbutiker ZARA & TARA. Vi avslutade med en god fika/lunch på EH.
 
På kvällen kom resten av mina kusiner m föräldrar till oss och vi körde vår heliga kräftskiva. Massa goda räkor, havskräftor, pajer, såser goda bröd m.m & en hel del snapsande också såklart. En jättemysig kväll!
 
På söndagen kunde vi åka hem helnöjda efter en superbra helg som innehöll precis allt det en lyckad helg ska innehålla. Max & Theo var förövrigt väldigt duktiga i bilen, sov hela vägen både upp & ner. Kommer ihåg i början när vi åkte upp hade vi betydligt jobbigare åkturer.
 
Veckan har rullat på och vardagens bestyr har tagit över men vi fortsätter att njuta & hitta på roliga saker mellan varven. Igår var jag bjuden på Pomp De Lux party hemma hos Anna som hon & Hanna höll i, i år igen. Lika trevligt som förra gången & söta Sofia visade en masssssa fina kläder. Blev en del köp då det är svårt att motstå alla dessa fina kläder. Bra kvalité till ett BRA pris.
 
Nu sitter vi & tittar på Pippi & jag vilar upp mig då det väntar ett tufft pass i stallet ikväll..nämligen halmintag..och det är inte en halmbal som ska in utan det är halm som ska räcka tills nästa sommar, puuuh!! Dagens träning. Har gjort det förr & vet vad det innebär;-) ahhh tur vi är ett härligt gäng tjejer som kan snacka skit undertiden iaf.
 
Ha en härlig kväll.
Kram Gabby

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh vilka fina bilder och vad skojigt med Pomp de Lux klädes handling:)
Saknar er så mkt! krammar

2012-08-23 @ 17:28:58
URL: http://varatpyre.blogg.se
Postat av: Camilla & Bianca

Hej min fina vän,
Hörs som en riktigt lyckad helg :-) förstår att alla i familjen är nöjda, gör så mycket med lite avbrott i vardagen.

Vilket härligt klädparty, skulle oxå vilka gå på ett sådant. Kanske får ordna ett själv, kläderna ser jättefina ut. Både till barn och vuxna alltså?

Kram

Svar: En jättemysig helg!!! Mmmm Pomp De Lux har sååå mkt fint. Mest till barn men du som är liten skulle nog kunna fynda en & annan top du med;) Ses på måndag fina du! KRAM
Gabbylita

2012-08-24 @ 20:19:47
Postat av: Caroline

tack söta du =)
Ni ahr då sett det fian av Kungsbacka ser jag, både kullavik och Tara =) den affären har allt och lite till. Så gott det ser ut med kräfter också.
Hoppas no får en bra start på veckan.
kram kram

Svar: Ja Tara har SÅ mkt fint. Synd, vi skulle ju träffats på Kungsmässan;-) Hur mår ni annars? Kraaam
Gabbylita

2012-08-26 @ 22:50:16
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon snäckan.
Hoppas att det kommer gå bra för din lilla prins i morgon hos läkaren..Vi får höras av om en annan dag som passar oss båda:) Ha en fin torsdag i regn vädret..kram kram

2012-08-30 @ 08:12:31
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0