Hej, hejdå onsdag!


God mellis på jobb idag!

Fika på Slättarps gård för ett tag sedan! Mys.


Max ville sitta i båten;-)


Goda marmelader m.m man kunde köpa.

Till oss vuxna blev det en god caesarsallad medans M&T åt korv m bröd!

Köpte dessa färgglada härliga muggarna från märket Rice.

En helt vanlig onsdag som började med tidig uppstigning, för att vara exakt 04.20 och strax före 05.30 anlände jag på jobbet i malmö. Äntligen har jag fått ett penicillin som verkar och nu mår jag bra igen bortsett från (trötthet & illamående av tabletterna.)Slutade vid 14- tiden och vid 15.00 hämtade jag hem mina underbara pojkar som jag älskar så mycket. Tycker inte alls om att vara borta från dom så mycket. Vissa dagar känns det tyngre än andra att åka till jobb och jag längtar sååå mycket efter dom. Som tur är så älskar dom nu båda sitt dagis och är alltid glada både vid lämningar & hämtningar.

Efter ett tag ..plingar det till på min mobil och då är det Anna som skickar ett mess då jag är en halvtimme försenad och skulle varit på kalas hos Agge för 30 min sedan..;( hade skrivit upp den 25:e i min kalender men hade rört ihop allting och trodde det var 25;e maj det var ..hur jag nu kunde tro att det var i slutet av nästa månad?? Då jag ej hade Mickes bil hemma där barnstolarna var kunde jag tyvärr inte åka dit:( Riktigt tråkigt & känner mig riktigt dum..allvarligt talat!! :((( Ber så hemskt mycket om ursäkt. Tror eller vet att du gjorde ett superfint kalas för söta Agge!!

Åkte faktiskt ut till hästarna ikväll & tog en lång ridtur då jag verkligen kände att jag behövde det idag!

Sitter nu här i soffan efter em varmdusch & tittar på " Berg flyttar in"

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Oj vilken tidig start på dagen, men skönt att du får vara så frisk att du kan jobba igen.



Mina grabbar fyller ett år om ett par veckor.



Hoppas du har en skön kväll! Kram

2012-04-25 @ 22:04:11
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & Belle

Ja hittills har allt verkligen gått så bra så. Men vi får väl se sen när Stoffe ska iväg och jobba och man är själv med båda. Då kanske svartsjukan kommer.. vi får se. Men just nu är Nim så otroligt mysig, vill hela tiden pussa och lukta på Belle :)



Du.. det borde vara förbjudet att börja dagen sådär tidigt! puss o kram till er

2012-04-25 @ 23:03:00
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0