Kräftskiva i Göteborg!


GOTT!

Goda tillbehör till skaldjuren!

Mina fina kusiner & mammas syster i stan! Dom har blivit stora alldeles
för snabb ;-)



I torsdags, jag & Anna tog en mysig kvällsfika/middag!

God sallad på Systrar & Bönor


Vi hann även med en fika till på Espresso House. Har alltid lika mysigt med
dig vännen<3

Mina älsklingar igår


Haha, fråga mig inte vad Max gör för min..;-))

Just NU

Vi har haft ett par jättemysiga dagar i Göteborg hos mina kusiner. Jag & barnen åkte själva upp till Gbg i fredags fm. och när vi väl var framme var Micke & min härliga släkt där & tog emot oss. Micke hade ju varit iväg hela veckan (i Gbg) så han hade saknat oss;-) Bilresan gick jättebra & M & T sov nästan hela vägen.

Mina goa kusiner blev så glada när vi kom & började genast leka med Max & Theo!<3 Vi hade barnpassning hela långa helgen kan man väl säga;-) Och M & T tycker såå mycket om mina små kusiner. Mycket roligare att leka med dom än oss tråkiga vuxna;-) Vi hade ett härligt väder hela helgen, åt & drack en massa gott! På fredagskvällen hade vi en mysig kräftskiva med goda havskräftor, räkor m.m och till efterrätt blev det en god kokospanna med vispgrädde-grymt gott!!

På lördagen åt vi alla en stor mysig frukost tillsammans & sedan åkte jag mammas syster & mina små tjejkusiner till Kungsmässan och fikade och kikade i affärer. På kvällen blev det goda viner & en god gryta (Africana) med diverse tillbehör. Det är så himla fint i Gbg, älskar bergen och sen bor mina kusiner nära en mysig båthamn. Vi kommer upp snart igen;-) Tack för en jättemysig helg!






Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag snäckan..Vilken mysig helg du har haft med familj och släkt.Får träffas snart..Hur ser din vecka ut nästa vecka..vi kan alla dagarna efter 1430...Om inte så tis eller tors innan på morgon så kan jag bjuda på frukost...Då är min prins ledig från förskolan..

Hoppas att allt är bra med dig och grabbarna denna eftermiddag..Saknar dig gumma jätte mycket..Snart är man 2 barns mamma och man längtar jätte mycket..Ha en fin tisdag.kram kram

2011-09-06 @ 16:07:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sanna

ser helt underbart gott ut! så gott med kräftor! dina killar är helt underbart söta, de bara måste vara enäggstvillingar det kan jag slå vad om! :) Man kan se skillnad på dem men de är ändå väldigt lika varandra. stor kram

2011-09-06 @ 17:51:09
URL: http://sannatvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon snäckan.Så skoj om ni kan komma och hälsa på nästa vecka på frukost eller fika :) Vi kan höras av på söndag så ser vi hur våra små grabbar mår och hur jag mår...Vad för skoj ska ni göra denna dag? Fast det blåser så är det skönt..

Ha en fin onsdag sötis..Puss & kram

2011-09-07 @ 10:02:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sanna

vi gjorde testet till slut. alla läkare & barnmoskor sa att det var tvåäggstvillingar men alla vänner & släktingar tycker de är så ovanligt lika så vi gjorde testet bara för att det är kul att veta, kul för dem också i framtiden kanske. jag var säker på att ville & ludde var tvåäggs men icke.. tror det kan vara samma i ert fall.. men man vet aldrig. & egentligen så spelar de ju ingen roll.. det är ju ens goa underbara älskade barn vilket som! hoppas ni får en härlig dag, här regnar det.. får ändå ge oss ut en sväng tror jag! :) kram

2011-09-07 @ 10:25:26
URL: http://sannatvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Siv Werner

Visst är Göteborg speciell.Allra helst din mysiga släkt. Di e för goa !Små prinsarna är helt oemotståndliga, förstår att dom blev ompysslade där uppe.Vi ses snart !Många kramar

2011-09-07 @ 15:52:47
Postat av: Nina - Glamourmamman

Sv: Olle är 5 och Charlie är 1 - fullt ös :-)



Ser ut som om helgen var superlyckad!

2011-09-07 @ 21:08:48
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken mysig helg ni haft:) Fick du mitt sms igår? Ha en fin dag själv ska jag snart sätta mig med skol böckerna:)

Kram

2011-09-08 @ 08:38:35
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

hej söta! Gud va gott det ser ut: Saknar dig så! När ses vi?

2011-09-08 @ 20:59:12
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Emmely

Gud sa gott det ser ut, vilken fest!!! Ser ut som om ni har det underbart bra! Nu saknar jag allt svenska skaldjur....

2011-09-09 @ 12:21:21
Postat av: Bekki

Underbart gott!!!

2011-09-13 @ 15:40:52
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag gumman.Saknar dig jätte mycket..Hoppas att vi kommer träffas snart..Hur ser din fredag ut för en mysig hemma fika här hemma...Det får bli efter 14 för då har min prins hunnit komma hem från förskolan..Puss o kram

2011-09-14 @ 12:28:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Roligt med kräftskiva!

2011-09-17 @ 08:53:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0