Goddag sköna onsdag!!



Min lunch som jag idag handlade på björns i vellinge, älskar deras mackor.

Rullade, stekta & klara! Har aldrig fått mamma scan köttbullar hemma och det ska inte mina barn heller
få, utan här är det riktiga hemlagade köttbullar som gäller.


Tycker denna koftan från Creative Lounge är sååå fin, vad tycker ni??


Lillördag och humöret är på topp, trots att alla i familjen faktiskt är förkylda- IGEN! Småstörigt med dessa små förkylningar som kommer & går hela, hela tiden men det är så det är, bara att acceptera. Vi är ute så mycket som det går, äter bra mat och äter mycket frukt, grönsaker och tvättar alltid händerna när vi varit iväg någonstans.

Max & Theo har varit jätteduktiga denna veckan vid lämningen på dagis och bara lämnat mig direkt och sprungit fram till fröknarna, de har sina favoriter;-) också har de vinkat så fint till mig i fönstret, härliga ungar!!! Tycker det är SÅ skönt att M & T faktiskt har varandra på dagis och ändå kan känna en viss trygghet i det. Dom håller ju oftast ihop men leker även fint tillsammans med de andra barnen. Här hemma leker de en hel del men bråkar även en hel del, blir en del hårda tag, såsom puttande & lite bitande i ren frustration emellanåt. Gäller som sagt att redan nu vara väldigt bestämd & sätta gränser så dom vet vad det är som gäller. En sak som är så gullig just nu är att om man ställer fram två saker så springer oftast den ena av dom fram, tar båda och ger den ena till sin bror ;-) sötisar.

Dagen har gått fort och strax kommer M hem och vi ska nog gå ut på en promenad sen blir d god middag. Ikväll blir det hemgjorda köttbullar med kokt potatis, brunsås och lingonsylt- husmanskost när den är som bäst!!


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Va fin du är, snyggaste tvillingmamman!

och koftan.. I LOVE IT!

2011-09-21 @ 22:10:45
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: martina

Vad vacker du är på bilden hjärtat! Ser ut som Barbourjacka och Ilse Jacobsen stövlar? Stilig!

Den koftan från CL är ljuvlig.. är också sugen på den! Har jeansen på bilden, ursnygga! :)

Kärlek!

2011-09-21 @ 23:23:26
URL: http://wwe.tiniserns.blogg.se/
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Finis. Och koftan är fin. Och köttbullarna med ;) PUSS

2011-09-22 @ 09:52:07
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag min fina vän..

Hoppas att allt är bra med dig & grabbarna denna dag.

skönt att solen tittade fram denna torsdag så man kom ut en snabb runda ner till Ica för handla lita gott..

Vad för skoj gör du denna dag?

Får hoppas att vi snart kan träffas för det var tok för längesedan nu....Saknar dig gumman.Jätte söt kofta..

Söt bild på söta dig gumman..puss o kram

2011-09-22 @ 13:47:06
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Hallå fining!



Åh va bra då ska jag ta lite alvedon på tandköttet o tanden som är påväg. Hoppas att denna natten blir bättre.

Hoppas att ni har en bra dag med fint höstväder. Massa kram till er :)

2011-09-22 @ 17:16:42
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Martina

kan inte sluta stirra på din bild hjärtat.. den outfiten klär dig som ATTANS! du är verkligen en liten vacker hösttjej (och hästtjej, haha).

funderar på att beställa ett par Hunter stövlar med tillhörande strumpor, behövs i detta skandinaviska väder!

har hittat en urläcker ChillNorway jacka, vad tycker du om den? (:



PUSS <3

2011-09-23 @ 07:30:32
URL: http://tiniseens.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God middag min fina vän.

Jag är mera för köpa köttbullar..hihhih--Men vist kan hemma gjorda vara goda med..

Hoppas att ni blir bättre i dagarna,,inget skoj att vara små dålig.

Här är allt bra med oss alla..små trött på vara gravid så prinsessan för mer än gärna komma snart till oss.

Ha en fin start på helgen.Puss o kram

2011-09-23 @ 12:00:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anna

Gumman! Fin du är! Jag som trodde jag skulle få dansa med dig imorgon... Får bli en annan dag! Ha en fin helg! Puss

2011-09-23 @ 13:14:09
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag min fina vän.Klart man stanna hemma när man vet att någon magsjuka går där..Det vill man gärna låta vara där..för det är inte skoj..

Snart kommer min vän över på fika och lek för grabbarna ska bli skoj..Ja vi får se vilken dag som hon bestämmer sig för titta ut..HA nu en skön helg med familjen din.puss o kram

2011-09-23 @ 13:25:59
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0