Måndag & disigt!

Hej nya vecka! Nästan så att man inte såg de små innan idag när vi va på lekan så dimmigt & disigt som det var & fortfarande är. Tycker att solen ska träda fram så detta äckliga dis kan försvinna. Förra veckan var vi mest hemma då Max hade hög feber i några dagar, troligtvis tredagsfeber han hade fått då han fick lite röda utslag över bålen den fjärde dagen. Igår (söndags) började vi med en mysig fm på lekplatsen här vid oss sen efter middagsvilan åkte vi ner till skanör och blev bjudna på god gåsmiddag hos mamma. även Mickes föräldrar var där! Nu sover mina små godingar & när dom vaknar få vi finbesök av Hanna & William, Camilla & Bianca, kul!;-) Nu måste jag fixa lite här. Vi hörs, Kram på er! Varför kan jag inte lägga upp bilder?? Jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Tack igen gumman =) märkligt vad många som kännt det på sig ;) Ni då, ngt prat om syskon? ;) puss o kram

2011-11-01 @ 10:06:13
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Är nog annorlunda när man får två på en gång. Då har man ju minst sagt HÄCKEN FULL! :P Jag tycker man har fullt upp med en.. hehe. puss o kram

2011-11-01 @ 13:18:51
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0