Oj, vad hände där?


Fina presenten

Våra små pojkar


Vår lilla kise ;)


Jo, häromdagen när jag satt med mitt kaffe i handen framför datorn & barnen lekte tillsammans i vardagsrummet så helt plötsligt började de skratta jättemycket & härma varandra med att försöka resa sig upp utan stöd. Det gick tillslut jättebra för båda två & vips sa det så gick både Max & Theo runt över hela vardagsrumsgolvet helt själva;D det var en chockad mamma som satt där & nästan satte kaffet i halsen av förvåning. Theo har varit på g med gången länge men Max har inte tagit ett steg innan förrens den där eftermiddagen då han helt plötsligt började gå, plötsligt händer det!=) Idag när jag hämtade barnen på dagis sa dagisfröken att Theo hade gått jättemycket idag. Max hade tagit några kliv men han är nog fortfarande tryggare på hemmaplan. Hela eftermiddagen har nämligen Max också gått här hemma;D Stolt mamma! Yes.

Igår hade vi besök av Mindy & William och jag bjöd på morotskaka & kaffe. Barnen fick leka av sig ute i trädgården och busiga var de;) Alla tre busungarna skulle jaga vår stackars katt Alice:) Max & Theo fick även sina födelsedagspresenter som var ett kit med fina pekböcker "I drömmarnas trädgård" Tack snälla.

Ikväll blir d gott grillat, har gjort en kall pastasallad och sen ska vi slänga på både kyckling & kött på grillen.Till det blir det en kall sås. Älskar att grilla & hade kunnat göra det varje dag.

Imorgon är det äntligen helg & då ska jag träffa en fin vän sen blir d mys med familjen!<3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sååååå rediga era pojkar är. så roligt för de små när de tar sig dör nya stora utmaningar. Ella har en bit kvar med gången tror jag, mammas hand är fortfarande trygg =) Ella mår bättre, tack. Det går åt rätt håll i varje fall. Så i morgon packar vi bilen och ger oss ut.. hatar att vara hemma för många dagar =) kram på er

2011-05-05 @ 17:54:21
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

HAHAHAHA! GUD VA JAG SKRATTADE NÄR JAG LÄSTE INLÄGGET! ÄLskade ungar! Leia går jättemycket och trillar då o då dvs hon har blåtiror och blåmärken ÖVERallt!

2011-05-05 @ 20:35:23
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej Gabby! Allt bra med er?? -De verkar så iaf :)



Tänkte mest kolla om ni e hemma på lördag eftermiddag och om jag då kan svänga förbi en snabb runda!? Min lillebror ska ha lite inflyttningsfest, så jag tänkte passa på att komma o säga hej till er oxå -om ni kan... Annars tar vi de nästa gång :)



Kram till er!

2011-05-06 @ 00:21:53
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0