Dagarna som gått!





En mysig dag i höllviken








Theo bredvid pappa & farbror chrisse;-)

Siv & Bosse bjöd på god köttfärspaj till lunch & sen blev det god tårta!

Mysiga stugan!

M&T leker med de små vovvarna;-)

<3<3


Älskar denna bilden!


Vilken värme det varit de senaste dagarna och lite väl kvavt för min del. Äntligen regnar det igen & förhoppningsvis blir det lite svalare & härligare luft så man kan andas och orkar göra saker igen. Vi hade en mysig långhelg tillsammans hela familjen. Bebisfika, liten utflykt till mysiga Almåsa till Mickes farmor, grillning i Höllviken m.m!

Veckan har gått såå fort och imorgon är det redan torsdag. Vi ska på många roliga kalas i helgen & idag har alla presenter inhandlats;-) Ska bli så roligt!

Nu ska jag sätta mig i soffan & dricka av mitt nya te som jag köpte innan idag på Village!

Kramar till er!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ser riktigt gott och härligt ut =)

2011-06-09 @ 19:08:08
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Bekki

vad mysigt ni ser ut att haft det! :) Jag äter jordgubbar fleeera gånger i veckan nu. Gäller att passa på!!!

2011-06-09 @ 20:12:36
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

SNART SES VI :D

Så goa killarna är när de siter i sina stolar, hihi. Sötnosar! Förresten tyckte jag Micke var lik sin bror.

Haha, att beropå micke: Martin tyckte jag hade köpt lite lite ost till bröllopet "Ja, men tänk på Micke!" sa han. Jag fattade ingenting (man känner ju fler än en micke ;)) Så sa han "men Gabbys micke! Han skulle ju bara stå vid ostbordet på St Marcus!" - Martin åkte sedan och köpte mer ost.

2011-06-09 @ 21:45:41
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0